Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

11. júna 2007

Vyberte najlepšie televízne reklamy na svete



Unikátnu prehliadku najlepších televíznych reklamných spotov pod názvom Cannes Predictions prináša tento rok reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett online pre každého. Na špeciálne vytvorenej stránke ...



Zdieľať

BRATISLAVA 11. júna (WN/PR) - Unikátnu prehliadku najlepších televíznych reklamných spotov pod názvom Cannes Predictions prináša tento rok reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett online pre každého. Na špeciálne vytvorenej stránke www.cannespredictions.sk si každý návštevník stránky môže v pohodlí kedykoľvek pozrieť a do 17. júna 2007 zároveň aj tipovať víťazov v kategórii TV spot v rámci prestížneho festivalu reklamy Cannes Lions.

Päťdesiat najlepších!
Cannes Predictions každoročne predstavuje zoznam 50 televíznych spotov, vybraných podľa ich úspešnosti na TOP 25 reklamných festivaloch v uplynulom roku. Cieľom tohto dnes už doslova svetoznámeho eventu je priniesť v predpremiére to najlepšie z TV reklamy, čo svetový reklamný priemysel vytvoril za posledný rok. Túto exkluzívnu prehliadku spotov zostavuje špeciálny tím zložený z kreatívnych a výkonných riaditeľov a senior stratégov agentúr siete Leo Burnett z celého sveta.

Vidieť a vyhrať
Návštevník stránky www.cannespredictions.sk si môže nielen pozrieť najlepšie televízne reklamy, ale môže ich aj ohodnotiť a zapojiť sa do súťaže o atraktívnu cenu. Návštevník stránky, ktorý sa chce stať porotcom, musí z 50 spotov označiť 20, ktoré podľa neho budú reálne ocenené porotcami festivalu Cannes Lions. Motivácia je veľká. Každý porotca môže po vyhlásení oficiálnych výsledkov konfrontovať svoje hodnotenie s porotcami festivalu v Cannes. A samozrejme, môže vyhrať skvelú cenu – prestížnu publikáciu GUNN Report 2006, ktorá mapuje 100 najoceňovanejších reklám v kategóriách TV a print.

História predpovede
Leo Burnett zostavuje prehliadku spotov v Cannes Predictions už od roku 1986. Každoročne Donald Gunn, bývalý kreatívny riaditeľ siete Leo Burnett a bývalý prezident reklamného festivalu v Cannes, uvádzal túto internú predikčnú súťaž pre zamestnancov Leo Burnett. Aj vďaka informovaniu médií a lídrov z branže o najobľúbenejších spotoch pred festivalom Cannes, sa súťažná prehliadka Cannes Predictions siete Leo Burnett postupne stala každý rok očakávanou tradíciou.
O kvalite výberu päťdesiatky spotov v Cannes Predictions pritom už nik nepochybuje. Z posledných 16 Grand Prix udelených v Cannes, kompilácia spotov v rámci Cannes Predictions obsahovala 14.

KONTAKT:
Peter Kontra, managing director Wiktor Leo Burnett
Mobil: +421 905 89 22 11
Email: peter.kontra@wiktorleoburnett.sk
Web : www.wlb.sk, www.cannespredictions.sk

Wiktor Leo Burnett


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Stúpenci opozície demonštrujú v centre Moskvy
<< predchádzajúci článok
Dôvera uhradí poistencom chybne vybrané doplatky