Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

ZSSK vyhlásila súťaž na technickú podporu mobilnej aplikácie Ideme vlakom



Cieľom je zabezpečiť preventívne a proaktívne údržbové činnosti pre plynulý chod aplikácie Predpokladaná hodnota SLA vrátane rozvoja predstavuje 318 000 eur bez ...



Zdieľať
gettyimages 1134449241 676x451 12.11.2020 (Webnoviny.sk) -


  • Cieľom je zabezpečiť preventívne a proaktívne údržbové činnosti pre plynulý chod aplikácie

  • Predpokladaná hodnota SLA vrátane rozvoja predstavuje 318 000 eur bez DPH


  •  

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) dnes vyhlásila verejnú obchodnú súťaž na zabezpečenie technickej podpory pre mobilnú aplikáciu Ideme vlakom. Aplikácia je síce komplexne pod správou ZSSK, avšak nedostatok a celková vyťaženosť odborných zamestnancov si vyžaduje zabezpečenie plnohodnotnej podpory formou externého dodávateľa.

Keďže aplikácia Ideme vlakom predstavuje nateraz len doplnkový predajný kanál, dodávateľsky bude technická podpora zatiaľ realizovaná iba v pracovné dni počas 8 hodín. S pribúdaním nových funkcionalít aplikácie je však v budúcnosti možné rozšíriť režim na 24/7. Je však potrebné uviesť, že rozvoj nových funkcionalít je do značnej miery ovplyvnený možnosťami predajného systému iKVC a jeho rozhraním pre programovanie aplikácií (API).

Infraštruktúra mobilnej aplikácie ZSSK je značne rozsiahla – zastrešuje totiž nielen natívne aplikácie na platformách Android a iOS, ale aj back end aplikačný server s vlastnou databázou, ktorý zabezpečuje komunikáciu medzi koncovými mobilnými aplikáciami a iKVC, ako aj s ďalšími informačnými systémami tretích strán. (Poznámka: Celé back end serverové prostredie je virtualizované v dátových centrách ZSSK za hardware firewallmi s pokročilou ochranou.)

Cieľom súťaže na technickú podporu mobilnej aplikácie Ideme vlakom je zabezpečiť preventívne a proaktívne údržbové činnosti pre zabezpečenie jej plynulého a bezproblémového chodu. V rámci dohody o úrovni poskytovaných služieb (SLA – Service Level Agreement) ZSSK od dodávateľa požaduje:

  • meranie dostupnosti služieb;

  • automatizovaný aktívny a proaktívny monitoring služieb (oznamovanie blížiaceho sa problému, skôr ako nastane);

  • v prípade kritickej chyby, výpadku alebo zníženia kvality služby, okamžitá práca na odstránení problému (t. j. bez nutnosti nahlásenia incidentu zo strany zákazníka);

  • monitoring prevádzky všetkých aplikačných a infraštruktúrnych komponentov aplikácie;

  • monitoring, zber a zasielanie diagnostických dát na centrálny server – chybové stavy a odozvy (všetky údaje budú anonymné, nebudú sa zasielať a zbierať informácie o zákazníkovi);

  • mesačné výstupy a prístup ZSSK do monitoringu.


  •  

Verejné obstarávanie bude dvojkolové, pričom v druhom kole budú mať uchádzači k dispozícii kompletné zdrojové kódy, aby mohli ponúknuť cenu zodpovedajúcu realite. Predpokladaná hodnota zákazky predstavuje 318 000 eur bez DPH a zmluvu plánuje ZSSK uzavrieť na 24 mesiacov alebo do vyčerpania vysúťaženého limitu.

Žiadosť o účasť v aukcii: https://slovakrail.proebiz.com/formulare/zadost.php?id_aukce=847.

Informačný servis


Zdroj: Webnoviny.sk - ZSSK vyhlásila súťaž na technickú podporu mobilnej aplikácie Ideme vlakom © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
111 let na trhu!
<< predchádzajúci článok
Ani vakcína proti COVID-19 nie je imúnna voči hoaxom, polícia varuje pred útokmi dezinformátorov