Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Ako zvládnuť podovolenkový stres



Ako zvládnuť podovolenkový stres



Zdieľať
Ako zvládnuť podovolenkový stres Foto: Magnerot
Bratislava 10. septembra (OTS) - Stres patrí medzi základné činitele, ktoré v dnešnej dobe výrazne znižujú kvalitu nášho života a často môžu viesť nielen k zníženiu výkonnosti, k problémom v rodine a vo vzťahoch, ale aj k vážnym onemocneniam. Obdobie po dovolenkách a prázdninách je neraz spúšťačom tohto tichého zabijaka. Ako je to možné? Veď na dovolenke sme si predsa mali odpočinúť, načerpať nových síl a práve podovolenkové obdobie je pre nás často stresovým „šokom“. Je to ale pochopiteľné. Na idylickú dovolenkovú atmosféru musíme zabudnúť a na pracovnom stole sa nám nakopilo kopu úloh. Ako si s tým poradiť a zvíťaziť nad stresom? Tu sú tri rady, ktoré hádam pomôžu aj vám.


Rozdeľ a zvládneš
Keď sa vrátime po dlhšom čase do práce, často sa stáva, že nás práca počkala. Nikto ju bohužiaľ neurobil za nás a my máme zrazu preplnenú mailovú schránku, stôl zavalený nezaloženými a nevybavenými papiermi a podobne. A práve tu platí staré osvedčené pravidlo: rozdeľ a zvládneš. Chcieť urobiť všetko hneď, alebo aspoň čím skôr je cesta do záhuby. Skôr, než sa pustíme do práce, nájdime si pár minút a rozdeľme si úlohy tak, aby sme ich zvládli postupne a v prijateľnom tempe.

Pochváľte sa sami pred sebou
Za dovolenkou nemusíme smútiť. Môžeme sa z nej tešiť, aj keď je už dávno za nami. Spomienky na krásne chvíle pri mori, v horách, či na rôznych zaujímavých a romantických miestach nás môžu ešte dlho dobíjať pozitívnou energiou a chuťou do života. Veď spomienok máme určite plný mobil, tak šup šup. Pochváľme sa pred priateľmi, kolegami a kolegyňami v práci a hlavne pred sebou.

Zdravé potraviny a kvalitné doplnky
Jedlo by malo byť, ako hovorí stará múdrosť našim liekom. Často je však opak pravdou a my musíme zachraňovať situáciu inak. Popri jedle by sme mali teda dbať aj na dopĺňanie minerálov a vitamínov, ktoré v našom stravovaní absentujú. Jedným z nich je magnézium. Ide o minerál, ktorý má na naše telo veľa pozitívnych účinkov a pod vplyvom industrializácie a nesprávnej prípravy potravín je ho v našej strave stále menej. Magnézium pomáha v boji proti svalovým kŕčom, je užitočné pre naše srdce a v neposlednom rade veľmi pozitívne vplýva na ľudský organizmus v situáciách, keď sme vystavení stresu.
Foto: Magnerot

Ak siahnete po magnéziu, zvážte také, ktoré vďaka prirodzenému nosiču zvyšuje jeho efektívne vstrebávanie a nezaťažuje organizmus. Veľmi užitočným nosičom je kyselina orotová. Jej asi najväčšou výhodou je, že je prirodzeného, biologického pôvodu. Nachádza sa totiž v zelenine, alebo aj v klostre a mlieku a naše telo si tak s ňou vie veľmi dobre poradiť. Na trhu je viacero magnézií, ktoré si môžeme kúpiť v lekárňach. Jedným z nich je aj Magnerot® od nemeckej spoločnosti Wörwag Pharma. Je to zároveň jediné magnézium s dihydrátom magnéziumorotátu, teda s kyselinou orotovou. Dostanete ho v každej dobrej lekárni.
Magnerot® je liek na vnútorné použitie s obsahom dihydrátu magnéziumorotátu. Pred užitím lieku si pozorne prečítajte príbalovú informáciu a poraďte sa s lekárom alebo lekárnikom.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Miera inflácie sa v Číne udržala v auguste na stabilnej úrovni
<< predchádzajúci článok
Na Nemecku je vidieť, že prechod na low-carbon economy je zdĺhavý

Ako zvládnuť podovolenkový stres - diskusné fórum čitateľov