![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
06. augusta 2013
Horúčavy zvýšili záujem o klimatizáciu, bazény, stany
Najväčší záujem počas leta na webe medzi Slovákmi vzbudili alternatívne ochladzovače - klimatizácie, ventilátory a bazény. Prezeranosť klimatizácií na webe rástla priamo úmerne s horúčavami. ...
Zdieľať
Bratislava 6. augusta (TASR) - Najväčší záujem počas leta na webe medzi Slovákmi vzbudili alternatívne ochladzovače - klimatizácie, ventilátory a bazény. Prezeranosť klimatizácií na webe rástla priamo úmerne s horúčavami.
			
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
			 
			
			
				
                    
                    
                    
			V porovnaní s minulým rokom, keď najväčší záujem o klimatizácie bol počas prvého júlového týždňa, tento rok národ proti horúčavám začal bojovať omnoho skôr. Krivka záujmu začala rásť už od 15. júna a zvýšený dopyt po produktoch pretrval až do 25. júna.
			
„Druhá vlna horúčav nás zasiahla koncom júla. To sa, samozrejme, ihneď odrazilo aj na vyhľadávanosti a od 22. júla začala krivka prezeranosti kategórie klimatizácie rapídne rásť. Oproti minulému roku sme zaznamenali zmenu až o 892,95 %,“ komentuje aktuálnu situáciu Michal Král z Pricemania.sk.
			
Napriek tomu, že klimatizácia patrí medzi drahšie produkty, dopyt po nej je podľa Krála v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi podstatne väčší.
			
Zvýšený záujem na porovnávači cien, ktorý zlučuje viac než milión produktov, počas júla zaznamenali aj v kategóriách stany, hojdacie siete a bazény. Znovu sa potvrdilo, že internet úzko korešponduje s realitou.
			
Tropické horúčavy mnohých prinútili hľadať alternatívne miesta na spanie, útočiskom sa tak stali balkóny, terasy, záhrady či voľná príroda. K tomu perfektne ladili aj hojdacie siete či stany. Prezeranosť stanov sa rapídne zvýšila aj pre letné festivaly. Najväčší slovenský festival Bažant Pohoda bol tento rok 11. - 14. júla. Pár dní pred ním zaznamenali na webe rekord návštevnosti v kategórií „stany“. Prezeranosť sa oproti júnovým číslam zvýšila viac než o 100 %. Záujem rapídne klesal v dňoch, keď sa začal festival.
			
Okrem klimatizácií a stanov bol počas tohtoročného júla záujem najmä o bazény, bicykle, cestovné tašky a kufre, motorové kosačky, záhradné grily a kompletnú sekciu Dom, byt a záhrada. V priebehu najbližších dní sa očakáva zvýšený záujem o školské tašky a iné potreby do školy.
			
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
			„Druhá vlna horúčav nás zasiahla koncom júla. To sa, samozrejme, ihneď odrazilo aj na vyhľadávanosti a od 22. júla začala krivka prezeranosti kategórie klimatizácie rapídne rásť. Oproti minulému roku sme zaznamenali zmenu až o 892,95 %,“ komentuje aktuálnu situáciu Michal Král z Pricemania.sk.
Napriek tomu, že klimatizácia patrí medzi drahšie produkty, dopyt po nej je podľa Krála v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi podstatne väčší.
Zvýšený záujem na porovnávači cien, ktorý zlučuje viac než milión produktov, počas júla zaznamenali aj v kategóriách stany, hojdacie siete a bazény. Znovu sa potvrdilo, že internet úzko korešponduje s realitou.
Tropické horúčavy mnohých prinútili hľadať alternatívne miesta na spanie, útočiskom sa tak stali balkóny, terasy, záhrady či voľná príroda. K tomu perfektne ladili aj hojdacie siete či stany. Prezeranosť stanov sa rapídne zvýšila aj pre letné festivaly. Najväčší slovenský festival Bažant Pohoda bol tento rok 11. - 14. júla. Pár dní pred ním zaznamenali na webe rekord návštevnosti v kategórií „stany“. Prezeranosť sa oproti júnovým číslam zvýšila viac než o 100 %. Záujem rapídne klesal v dňoch, keď sa začal festival.
Okrem klimatizácií a stanov bol počas tohtoročného júla záujem najmä o bazény, bicykle, cestovné tašky a kufre, motorové kosačky, záhradné grily a kompletnú sekciu Dom, byt a záhrada. V priebehu najbližších dní sa očakáva zvýšený záujem o školské tašky a iné potreby do školy.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
