![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Pondelok 3.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Hubert
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. marca 2010
Marketingová stratégia pre SACR za 422,4 tis. €
Spoločnosť Innovative Management Partner Consulting vytvorí pre Slovenskú agentúru pre cestovný ruch (SACR) marketingovú stratégiu do roku 2013 za 422,4 tis. ...
Zdieľať
Ilustračné foto: Rastislav OvšonkaŠtátna agentúra zrealizovala výberové konanie formou otvoreného konania, pričom za kritérium na vyhodnotenie ponúk stanovila najnižšiu cenu. SACR vyberala z dvoch doručených ponúk. Víťazná ponuka bola oproti očakávanej cene nižšia o 65,8 tis. eur. Agentúra pre cestovný ruch rozhodla o pridelení zákazky už 20. januára tohto roku, pričom spoločnosť Innovative Management Partner Consulting zákazku zrealizuje spolu s reklamnou agentúrou Creo/Young & Rubicam.
Slovenská agentúra pre cestovný ruch je štátna príspevková organizácia. Bola zriadená v roku 1995 Ministerstvom hospodárstva SR. SACR vykonáva marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky, edičnú činnosť, poradenské a konzultačné aktivity. Od roku 2004 zabezpečuje agentúra, ako sprostredkovateľský orgán rezortu hospodárstva, implementáciu štrukturálnych fondov Európskej únie do projektov v cestovnom ruchu.
Spoločnosť Innovative Management Partner Consulting bola na Slovensku založená v roku 2004. Firma sa zaoberá vykonávaním hĺbkových analýz, prípravou inovatívnych riešení a stratégií s pridanou hodnotou a poradenstvom v oblasti manažmentu. Podľa výpisu z obchodného registra sú spoločníkmi firmy rakúska spoločnosť Innovative Management Partner Unternehmensberatungs-GmbH a jedna súkromná osoba.
SITA
