Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

15. októbra 2007

O zlatom Slávikovi 2007 si môžete „ pokecať “ na Azete



Zástupcovia organizátorov, ktorými sú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, vyhlásili už deviaty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov ...



Zdieľať

BRATISLAVA 15. októbra (WN/PR) - Zástupcovia organizátorov, ktorými sú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, vyhlásili už deviaty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Na stránke azet.sk/slavik môžu hudobní fanúšikovia od pondelka 8. októbra 2007 „chatovat“, súťažiť a tipovať, ktorý spevák, speváčka a skupina sa dostanú do nominácií v ankete Slávik 2007. Na internetovej stránke azet.sk/slavik sú okrem súťaži o vstupenky na priamy prenos aj aktuálne informácie zo zákulisia, tlačové správy a fotogaléria.

Anketa SLÁVIK 2007 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Počas galavečera, ktorý sa uskutoční 1. decembra v priamom televíznom prenose na Markíze sa verejnosť dozvie meno výhercu finančnej prémie vo výške 150 000,- Sk od Produkčného domu Forza, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.

Generálni reklamní partneri: HASS – partner pre realizácie stavieb, Kúpele Brusno a minerálna voda Brusnianka, Thermal Park Bešeňová – relax all inclusive. Hlavní reklamní partneri: Fiat, Eco Invest, Gamo, Hydrotour. Reklamní partneri: Hypoglobal, City Hotel Bratislava, Istropolis Cinema, Slovenská pošta. Mediálni partneri: Rádio EXPRES , Nový Čas, týždenníky Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Ľudia, mesačníky IN a Rebecca, SITA, TASR, Azet.sk, ISPA, Plazma media, Medias.


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V ekonomickej časti kauzy kyselinári je vyše 20 obžalovaných
<< predchádzajúci článok
Občania môžu navrhnúť premiestnenie sochy S. Náciho