![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Štvrtok 20.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Félix
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
02. júna 2010
Rada pre reklamu schválila nový Etický kódex
Etický kódex Rady pre reklamu má nové znenie, dnes ho schválilo Valné zhromaždenie členov RPR. Združenie podporujúce etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku ...
Zdieľať
Foto: SITA/Jano ŠperkaSchválenie nového Rokovacieho poriadku prinieslo zmeny súvisiace predovšetkým so zavedením inštitútu odvolacieho orgánu. Dotknutá osoba alebo sťažovateľ má podľa článku 11 novelizovaného rokovacieho poriadku Arbitrážnej komisie možnosť podať žiadosť o preskúmanie nálezu. Nález komisie preskúma dozorný výbor, ktorému sa na základe schválenia nového rokovacieho poriadku rozšírili kompetencie.
Zmeny v etickom kódexe sa odrazili predovšetkým v novej prepracovanej štruktúre dokumentu, rozšírených a jasných definíciách pojmov a v doplnení niektorých článkov. Zmeny sa týkajú článkov 24 Životné prostredie, 25 Spoločné princípy reklamy na produkty s reklamnými obmedzeniami alebo zákazom, článku 59 Reklama šírená elektronickou poštou a iných. Novelizovaný kódex zohľadňuje požiadavky členov RPR, členov Arbitrážnej komisie, európskych orgánov etickej samoregulácie reklamy ako aj aktuálne trendy v oblasti reklamy a marketingovej komunikácie.
Informovala Eva Rajčáková z Rady pre reklamu.
SITA
