Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

14. septembra 2009

SACR plánuje vynaložiť na marketing viac ako 488 tis. eur



Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) plánuje vynaložiť na marketingovú stratégiu viac ako 488 tis. eur. Agentúra už hľadá firmu, ktorá by jej mala zabezpečiť tvorbu marketingovej ...



Zdieľať
BRATISLAVA 14. septembra (WEBNOVINY) - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) plánuje vynaložiť na marketingovú stratégiu viac ako 488 tis. eur. Agentúra už hľadá firmu, ktorá by jej mala zabezpečiť tvorbu marketingovej stratégie pre potreby propagácie krajiny v oblastiach aktívneho zahraničného cestovného ruchu a domáceho cestovného ruchu do roku 2013.


Ako vyplýva z informácií zverejnených vo Vestníku verejného obstarávania, potenciálni záujemcovia by mali pre agentúru zabezpečiť aj analytické prieskumy na trhu zamerané na definovanie strategických cieľov a určenie potrebných marketingových a komunikačných nástrojov. Projekt chce agentúra financovať v rámci opatrenia Rozvoj informačných služieb cestovného ruchu, prezentácie regiónov a Slovenska - Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Potenciálni záujemcovia sa môžu o zákazku agentúry uchádzať do 8. októbra tohto roka.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch je štátna príspevková organizácia. Bola zriadená v roku 1995 Ministerstvom hospodárstva SR. Agentúra vykonáva marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky, edičnú činnosť, poradenské a konzultačné aktivity. Od roku 2004 zabezpečuje ako sprostredkovateľský orgán rezortu hospodárstva implementáciu štrukturálnych fondov EÚ do projektov v cestovnom ruchu.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
SLeK nesúhlasí s vrátením licencií lekárnikom Cityfarmy
<< predchádzajúci článok
V Srbsku prepustia 14 tisíc ľudí, aby vyhoveli požiadavkám MMF