Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. marca 2006

ST sprístupnil 55 predajných miest pod názvom T-Centrum



Od 8. marca pôsobí spoločnosť Slovak Telecom na trhu pod novým obchodným menom Slovak Telekom, a. s. (ST) a novou značkou T-Com, pod ktorou bude ponúkať produkty a služby pevnej siete. Spoločnosť ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. marca (WN/SITA) - Od 8. marca pôsobí spoločnosť Slovak Telecom na trhu pod novým obchodným menom Slovak Telekom, a. s. (ST) a novou značkou T-Com, pod ktorou bude ponúkať produkty a služby pevnej siete. Spoločnosť zároveň sprístupňuje sieť 55 predajných miest pod názvom T-Centrum. "Zmena firemnej identity znamená aj zmenu siete predajných miest, v ktorých bude viditeľná spolupráca medzi spoločnosťami Slovak Telekom a T-Mobile Slovensko," uviedol na tlačovej besede spoločnosti Slovak Telekom jej vrchný riaditeľ pre rezidenčných zákazníkov Juraj Kvetko. Podľa neho T-Centrá ponúkajú na jednom mieste hlasové, dátové, internetové produkty a služby a koncové zariadenia, ako aj predplatené produkty spoločnosti T-Mobile Slovensko. Investície na zmenu dizajnu firiem predstavitelia ST bližšie nešpecifikovali, uviedli však, že náklady na takzvaný rebranding hradila materská spoločnosť ST Deutsche Telekom. Podľa medializovaných informácií stála zmena značky telekomunikačného operátora zhruba 400 mil. Sk.

Z celkového počtu predajných miest spoločnosti Slovak Telekom je 32 vlastných miest predaja a 23 z nich je značkových predajní. Kompletnou zmenou na takzvaný plný dizajn "T" prešlo 12 miest, u zvyšných 43 miest predaja je upravené predovšetkým exteriérové označenie a implementácia korporátnych farieb a prvkov. "Spoločnosti ST a T-Mobile zároveň začali pilotný projekt spoločného predaja plného portfólia produktov a služieb T-Com a T-Mobile v siedmich miestach predaja Slovak Telekomu a šiestich miestach predaja T-Mobile Slovensko," povedal Kvetko. Pilotný projekt bude trvať od 8. marca do 30. júna tohto roka. "Cieľom pilotného projektu je prezentácia strategického konceptu Deutsche Telekomu, ktorého podstatou je predaj pod jednou strechou. Po vyhodnotení projektu bude rozhodnuté o ďalšej forme spolupráce v tejto oblasti," dodal Kvetko.

Spolu so zmenou značky prináša ST na trh nový typ služby Voice over Internet, čiže Hlas cez internet. Služba umožňuje zákazníkom telefonovať prostredníctvom internetu bez akýchkoľvek poplatkov za telefónnu linku, neobmedzene v rámci vlastnej siete, prípadne do iných sietí, kde je však telefonovanie spoplatnené. Službu môžu zákazníci využívať prostredníctvom ktoréhokoľvek poskytovateľa vysokorýchlostného pripojenia, pričom nemusia mať doma pevnú linku od ST. Slovak Telekom ponúka zároveň pod značkou T-Com aj nové portfólio služieb pripojenia do internetu prostredníctvom technológie aDSL.

Slovak Telekom je firmou holdingového typu, do ktorej patria aj spoločnosti Slovak Telekom, a. s., T-Mobile Slovensko, a. s., Zoznam, s. r. o., Zoznam Mobile, s. r. o., či RK Tower, s. r. o. Súčasťou spoločnosti Slovak Telekom, a. s., sú i jej odštepné závody, Rádiokomunikácie, o. z., a Commercial Call Centre, o. z. Balík 51 % akcií Slovak Telekomu vlastní nemecký Deutsche Telekom AG. Ďalšími akcionármi ST sú Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (34 %) a Fond národného majetku SR s 15-percentným podielom. Slovak Telekom pritom vlastní 100 % akcií mobilného operátora T-Mobile Slovensko.

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Šéfom samosprávnych krajov sa nepáči nedofinancovanie SAD
<< predchádzajúci článok
Lufthansa bude spolupracovať pri vyšetrovaní fixácie cien