![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
25. januára 2011
Union poisťovňa prichádza s on-line chatom
Ďalšou novinkou, ktorú Union poisťovňa prináša svojim klientom, je nová služba on-line chat. Návštevníkom webovej stránky Union poisťovne pomôže pri uzatvorení on-line úrazového poistenia, ale ...
Zdieľať
 BRATISLAVA 25. januára (WBN/PR) - Ďalšou novinkou, ktorú Union poisťovňa prináša svojim klientom, je nová služba on-line chat. Návštevníkom webovej stránky Union poisťovne pomôže pri uzatvorení on-line úrazového poistenia, ale aj akéhokoľvek iného poistenia. On-line chat umožňuje potenciálnemu klientovi komunikovať prostredníctvom chatovacej aplikácie s operátorom zákazníckeho centra, ktorý odborne a spoľahlivo pomôže klientovi správne vyplniť on-line formulár, zodpovie otázky, prípadne odporučí vhodný výber poistenia (napr. správny výber rizikovej skupiny).On-line chat Union poisťovne je návštevníkom webu www.union.sk k dispozícii od 20. januára 2011 počas pracovných dní v čase od 7:30 do 18:00 hod. V inom čase, či mimo pracovných dní, môže klient využiť aplikáciu ako kontaktný formulár, ktorý doručí jeho otázku na e-mail zákazníckeho centra, ktoré na otázku odpovie v najbližší pracovný deň.
„Pridanou hodnotou nášho on-line chatu je skutočnosť, že klient, ktorý sa rozhodne uzatvoriť si on-line poistenie na webstránke www.union.sk, môže využiť služby operátora zákazníckeho centra v reálnom čase priamo počas procesu uzatvárania poistenia a to bez potreby telefonovania alebo čakania na odpoveď e-mailom,“ hovorí o novej službe Marek Kopča, manažér odboru priameho predaja Union poisťovne.
