Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

30. októbra 2007

ÚVO zamietol námietky uchádzačov v súťaži o infokampaň o eure



Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure. Ako informovala tlačová tajomníčka úradu, skupina uchádzačov Publicis/Knut, ...



Zdieľať

BRATISLAVA 30. októbra (WEBNOVINY) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure. Ako informovala tlačová tajomníčka úradu, skupina uchádzačov Publicis/Knut, s.r.o, MUW/Saatchi & Saatchi, s.r.o. a Unimedia, s.r.o. namietali, že pri hodnotení súťažných návrhov nebol reálny postup poroty v súlade s postupom ustanoveným v súťažných podmienkach a že tak vznikla možnosť porušenia princípu transparentnosti, nediskriminácie a anonymity. "Úrad svojim rozhodnutím zo dňa 24. októbra námietky navrhovateľa v plnom rozsahu ako neopodstatnené zamietol," dodala Fialová.

Ako ďalej dodala tlačová tajomníčka ÚVO, úrad v uvedenom tendri už neobdržal žiadne ďalšie námietky iných účastníkov a tak ministerstvo financií ako vyhlasovateľ súťaže môže vo svojom postupe pokračovať. Rezort financií pritom vybral víťaza súťaže až na tretí pokus, keď prvé dva vyhlásené tendre boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov. Prvú súťaž, ktorú ministerstvo vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku.

Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska. Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa ministerstva financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Pokračuje rozprava k novele zákona o sociálnom poistení
<< predchádzajúci článok
Obhajca bude pátrať po svojom mandantovi