Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

31. októbra 2006

V hodnotení elektronickej komunikácie najlepšia VÚB banka



Najlepšiu úroveň a kvalitu elektronickej komunikácie so zákazníkmi v sektore bankových inštitúcií má na Slovensku VÚB banka, ktorá dosiahla celkovú hodnotu v indexe 89,1 bodu. Na druhom mieste ...



Zdieľať

BRATISLAVA 31. októbra (WEBNOVINY) - Najlepšiu úroveň a kvalitu elektronickej komunikácie so zákazníkmi v sektore bankových inštitúcií má na Slovensku VÚB banka, ktorá dosiahla celkovú hodnotu v indexe 89,1 bodu. Na druhom mieste skončila Istrobanka s 81,3 bodmi a tretia bola Tatra banka, ktorá dosiahla 79,5 bodu. Na opačnom konci rebríčka skončila UniBanka, ktorá mala iba 30,1 bodu. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý na prelome augusta a septembra tohto roka uskutočnila marketingová spoločnosť United Interactive.

Z hlavných zistení prieskumu vyplynulo, že najrýchlejšie v prieskume reagovala VÚB banka, najnižšie hodnoty u rýchlosti firma zaznamenala u Dexia banky Slovensko. Najvyššie skóre pri hodnotení obsahovej stránky dosiahla Istrobanka a na opačnom konci skončila ING Bank. Z hľadiska formy dosiahla najvyššie priemerné skóre HVB Bank, najmenej zase OTP Banka Slovensko. Na všetky otázky odpovedalo päť z dvanástich bankových inštitúcií, konkrétne Dexia banka, Istrobanka, Ľudová banka, Tatra banka a VÚB banka.

Pri meraní skúmaných subjektov spoločnosť využila potenciál výskumnej metódy mystery shopping a výslednou hodnotu je index E-CPI, pričom maximálna bodová hranica je 100 bodov. Medzi skúmanými faktormi bolo užívateľské a časové hľadisko, ako aj formálna a obsahová stránka odpovede. Pri skúmaných produktoch sa bral zreteľ na ich ponuku a následne na služby.

United Interactive je subjekt realizujúci marketingové prieskumy a poskytujúci poradenské služby v interaktívnom prostredí. Spoločnosť používa kvantitatívne a kvalitatívne výskumné techniky, ako i vlastné značkové nástroje. Svojím klientom pomáha primárne pri budovaní vzťahov k zákazníkom na báze internetu.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Štát v súčasnosti nie je nútený vydávať nové cenné papiere
<< predchádzajúci článok
Miera inflácie v eurozóne by mala v októbri klesnúť na 1,6 %