![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Pondelok 3.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Hubert
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. júla 2015
Záujem o využívanie telemarketingu rastie
S viac ako 15.000 klientmi denne komunikuje spoločnosť eCall Slovakia, ktorá podniká v oblasti podpory podnikateľských aktivít svojich obchodných partnerov. Rozsah ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/APAko povedal pre TASR generálny manažér spoločnosti Ľuboš Pajerský, dnes sa moderný obchod nezaobíde bez progresívnych postupov, akým je napríklad aktívny a pasívny telemarketing, SMS marketing a podobne. Call centrum podľa jeho slov umožní zrealizovať obchodný hovor akékoľvek typu s veľkým množstvom bývalých, súčasných i potenciálnych zákazníkov v reálnom čase.
V rámci jedného mesiaca centrum pravidelne komunikuje s viac ako 100.000 zákazníkmi. Výhodou telefonického oslovenia klientov je podľa manažéra jeho adresnosť a možnosť relatívne v krátkom čase flexibilne reagovať na obchodné potreby klienta. Pri rôznych projektoch v závislosti od typu kampane a produktu sa úspešnosť predaja pohybuje od 6 do 25 % z dovolanej kontaktnej databázy.
Obľúbený a často využívaný je telefonický prieskum verejnej mienky, ktorý sa dnes používa ako nástroj získavania informácií a názorov na aktuálnu situáciu a danú problematiku. Okrem iného to pomôže pri príprave a plánovaní budúcich marketingových aktivít.
Spoločnosť eCall Slovakia je držiteľkou licencie a je zapísaná v zozname Samostatný finančný agent (SFA) vedený v Národnej banke Slovenska. Na základe tejto licencie poskytuje svoje služby väčšine slovenských bánk a poisťovní.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
