![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Pondelok 3.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Hubert
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. marca 2008
B.M.A. bude robiť eurokampaň pre bratislavský kraj
Reklamná agentúra B.M.A. spol. s r.o. Bratislava získala ročnú zákazku Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) na administratívne, technické a komunikačné zabezpečenie prechodu na euro za takmer 22 ...
Zdieľať
Uvedená spoločnosť uspela vo verejnej súťaži na základe dvoch prijatých ponúk, keď začiatočná predpokladaná hodnota predstavovala 40 mil. Sk bez DPH. Ako ďalej vyplynulo z oznámenia v Úradnom vestníku Európskej únie č. 44, kritériom na vyhodnotenie ponúk bola najnižšia cena. Zmluva o poskytovaní služieb bola uzatvorená 22. februára tohto roku. B.M.A. bude zabezpečovať v regióne BSK vysvetľovaciu kampaň pre prípravu zavedenia eura a vypracovávať analýzy dopadov zavedenia eura na úrade BSK v rozpočtovej politike, účtovníctve, IT systémoch, mzdách a personalistike, ako aj v právnych zmluvách a financovaní.
Spoločnosť B.M.A spol. s r.o. bola zapísaná do Obchodného registra v septembri 1995 ešte pod pôvodným názvom SOCHA spol. s r.o. Eviduje základné imanie 200 tis. Sk. Zaoberá sa poskytovaním servisu v oblasti marketingovej komunikácie.
Informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť v SR o zavedení eura budú v spolupráci s Národnou bankou Slovenska realizovať dve spoločnosti, Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a jej dcérska firma Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o., ktorých spoločný súťažný návrh bol podľa poroty najlepší. Rezort financií sa k samotnému výberu víťaza súťaže dopracoval až na tretí pokus. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez DPH. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska.
Spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o. vznikla v roku 1992 a v súčasnosti sa radí medzi významné slovenské reklamné agentúry. Jej väčšinovým vlastníkom je od roku 2000 holandská spoločnosť Young & Rubicam International Group B.V. Medzi klientov Creo/Young & Rubicam patria viaceré významné domáce spoločnosti, ako napríklad Slovnaft, VÚB banka, Palma či Kraft Jacobs Suchard. Mediálna agentúra Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o. vznikla v roku 1997 a je súčasťou skupiny Creo/Young & Rubicam Group.
SITA
