Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

31. júla 2009

Cestovné poistenie Allianz – SP ponúka nadštandardné asistenčné služby



Asistenčné služby, ktoré získa klient s uzatvoreným cestovným poistením, znamenajú pri poistnej udalosti neoceniteľnú pomoc, preto ich klienti využívajú stále častejšie. Čo vlastne ...



Zdieľať
BRATISLAVA 31. júla (WN/PR) - Asistenčné služby, ktoré získa klient s uzatvoreným cestovným poistením, znamenajú pri poistnej udalosti neoceniteľnú pomoc, preto ich klienti využívajú stále častejšie.


Čo vlastne asistenčné služby môžu klientom ponúknuť?

V prípade poistnej udalosti na žiadosť klienta poskytuje asistenčná spoločnosť tieto služby:
1. Ak je poistený chorý alebo zranený a ak je to z lekárskeho hľadiska nevyhnutné, asistenčná spoločnosť:
·zabezpečí ošetrenie poisteného lekárom,
·zabezpečí zaslanie nevyhnutných liekov, ktoré nie sú na mieste k dispozícii,
·poskytne radu, na ktoré zdravotnícke zariadenie sa má poistený obrátiť, prípadne ho na vyšetrenie bude sprevádzať,
·vyšle poistenému zdravotnú sestru na vykonanie lekársky predpísaných úkonov spojených s nevyhnutnou liečbou,
·zabezpečí prípadný prevoz späť do vlasti, resp. prevoz telesných pozostatkov v prípade úmrtia.

2. Ak je potrebná hospitalizácia poisteného, asistenčná spoločnosť:
·vyberie zdravotnícke zariadenie vhodné vzhľadom na zdravotný stav poisteného a prevezie poisteného do nemocnice,
·priebežne sa informuje o zdravotnom stave poisteného,
·pravidelne sa uisťuje, že ošetrenie a liečba sú primerane vykonávané,
·zabezpečí prevoz poisteného do vhodnejšieho zariadenia v prípade, že pôvodne zvolené zdravotnícke zariadenie je nevhodné pre jeho zdravotný stav,
·informuje nemocnicu o spôsobe platenia účtu,
·odovzdáva odkazy rodine poisteného,
·tlmočí personálu nemocnice požiadavky poisteného v prípade, že vzniknú problémy s dorozumievacím jazykom.

V rámci doplnkových služieb zorganizuje asistenčná spoločnosť predčasný návrat poisteného napríklad v prípade ochorenia alebo úmrtia blízkej osoby, poskytne pomoc v prípade straty dokladov, sprostredkuje právnu pomoc v zahraničí.
Na to, aby mohla Allianz – SP svojim klientom poskytnúť takúto starostlivosť 24 hodín denne vo všetkých krajinách sveta, spolupracuje s asistenčnou službou Mondial Assistance, ktorá disponuje 33 asistenčnými centrálami v 28 krajinách a sieťou 240 korešpondentov a 400 000 poskytovateľov.

Cestovné poistenie je možné uzatvoriť telefonicky na bezplatnej Infolinke 0800 122 222, na všetkých pobočkách Allianz – SP, u obchodných zástupcov a online na stránke www.allianzsp.sk.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Chrípku typu A(H1N1) má v SR už 47 ľudí
<< predchádzajúci článok
Prezident vrátil parlamentu zákon o odpadoch