Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. júna 2006

Dereš je stálicou medzi zábavnými formátmi Markízy



O ...



Zdieľať

BRATISLAVA 2. júna (WN/PS) - Včera, vo štvrtok 1.6.2006, dosiahla TV Markíza priemerný podiel v prime time 35,7% (TV Joj 220,% a STV 1 15,0%) a celodenný priemer bol o desatinu vyšší – 35,8% (TV Joj 20,7% a STV 1 14,6%).

O skvelé primetimeové čísla sa zaslúžili Televízne noviny so sledovanosťou 22,8% a podielom 73,4%, magazín Reflex so sledovanosťou 11,9% a podielom 35,4%, pričom sa stal v danom vysielacom čase lídrom na trhu (podiel Novín TV Joj 32,8% podiel Správ STV1 26,0%)

O 20.00 odvysielala Markíza reláciu Dereš, ktorá mala sledovanosť 14,1% a podiel 35,6%. Dereš tak opäť predstihol sledovanosť formátov, ktoré v rovnakom čase ponúkala konkurencia – Inkognito na TV Joj dosiahlo podiel 24,5% a nový programový typ STV Jednotky Nevesta na úteku dosiahla podiel 14,4%.

Dereš je už stálicou medzi zábavnými formátmi televízie Markíza. Svoju televíznu premiéru mal 19.8.1999, vysiela sa už teda sedem rokov a dlhodobo vykazuje skvelé čísla sledovanosti. Priemerná sledovanosť formátu v roku 2006 je 15,4% a priemerný trhový podiel 35,1%., čo znamená, že priemerne si každé vydanie pozrie okolo 653 tisíc divákov.

Seriál N.C.I.S. Námorný vyšetrovací úrad bol včera vo svojom vysielacom čase od 21.00 do 21.50 takisto lídrom trhu. Dosiahol sledovanosť 11,5% a podiel 31%. TV Joj dosiahla v tom čase s VyVolenými podiel na trhu 28% a STV 1 so seriálom Zákon a poriadok podiel 16,8%.

Ivana Semjanová

vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slivovica viac poteší ako pomôže, tvrdí lekár
<< predchádzajúci článok
Coop Jednota Nitra vlani s tržbami za tovar 1,701 mld. Sk