Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

09. novembra 2009

Hlasovanie o Zlatého Slávika 2009 sa v stredu končí



Už len do 11. novembra má verejnosť možnosť hlasovať v ankete Slávik 2009. Hlasovanie prebieha od piateho októbra, kedy organizátori na tlačovej konferencii v bratislavskom Café Studio Clube vyhlásili ...



Zdieľať
BRATISLAVA 9. novembra (WN/PR) - Už len do 11. novembra má verejnosť možnosť hlasovať v ankete Slávik 2009. Hlasovanie prebieha od piateho októbra, kedy organizátori na tlačovej konferencii v bratislavskom Café Studio Clube vyhlásili už dvanásty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Od uvedeného obdobia sú uverejňované hlasovacie kupóny v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníku IN. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovujú ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok majú hlasujúci možnosť poslať hlas prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.


Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.

Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, pivo Krušovice Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Moderátorom Slávika bude Juraj Mokrý (3. 11. 2009)
 Na Slávikovi si to rozdáme s Chinaski, sľubujú No Name (2. 11. 2009)



nasledujúci článok >>
ABBA The Show pripomenie Slovákom švédsku legendu
<< predchádzajúci článok
Hodinky – ideálny vianočný darček!