Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

10. januára 2006

Media SRo má priniesť rozhlasu viac peňazí



Reklamu a marketing pre Slovenský rozhlas robí od začiatku tohto roka 100-percentná obchodná dcérska spoločnosť Slovenského rozhlasu Media SRo.



Zdieľať
  Tá je obchodným zástupcom verejnoprávneho rozhlasu nielen pre výrobu reklamných spotov, predaj a plánovanie reklamy a marketing, ale aj pre médiá a sponzoring. Podľa konzultanta SRo pre vzťahy s verejnosťou Jozefa Bednára Media SRo zastupuje všetky okruhy verejnoprávneho rozhlasu - Rádio Slovensko, Rádio Devín, Rádio FM, Rádio Regina a Rádio Patria. Rozhlas od vzniku agentúry očakáva nárast príjmov z reklamy a tým aj zlepšenie svojej finančnej situácie.

Vznik Media SRo schválila na návrh SRo v novembri 2005 Rozhlasová rada. Pracujú tu bývalí pracovníci oddelenia marketingu a komunikácie SRo, s výnimkou odboru propagácie programu, ktorý sa stal súčasťou útvaru Programového riaditeľa SRo. Činnosť a hospodárenie agentúry bude kontrolovať dozorná rada.
Reklamný priestor rozhlasu predávala od roku 1995 Prvá slovenská mediálna agentúra. Vlani na jar jej však bývalý generálny riaditeľ SRo Jaroslav Rezník vypovedal zmluvu s výpovednou lehotou do konca septembra. Dôvodom mal byť spor o 18-miliónovú pohľadávku z decembra 2003 a tiež problémy s platbami. Prvá slovenská mediálna agentúra mala pôvodne pre rozhlas pracovať až do roku 2007.
Slovenský rozhlas ukončil rok 2005 so stratou 230 miliónov korún. V januári a vo februári funguje podľa rozpočtového provizória, ktoré schválila rozhlasová rada na decembrovom zasadnutí. 

(SITA)


   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Rozhlas nemá rozpočet na rok 2006 (28. 12. 2005)
 Zakážu poslanci kšefty s nedoplatkami? (16. 12. 2005)
 Rozhlas naďalej bez šéfa (15. 12. 2005)



nasledujúci článok >>
Jandák omilostil krumlovské hľadisko
<< predchádzajúci článok
Napadla policajtku