Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

28. marca 2007

Najatraktívnejším regiónom Slovenska sú Vysoké Tatry



Z pohľadu cestovného ruchu považuje necelá polovica Slovákov za najatraktívnejší región na Slovensku Vysoké Tatry. Pre pätinu opýtaných je atraktívnym Slovenský raj a pre desatinu Nízke Tatry. Za ...



Zdieľať
BRATISLAVA 28. marca (WN/PR) - Z pohľadu cestovného ruchu považuje necelá polovica Slovákov za najatraktívnejší región na Slovensku Vysoké Tatry. Pre pätinu opýtaných je atraktívnym Slovenský raj a pre desatinu Nízke Tatry. Za lákavé slovenské oblasti pokladajú respondenti aj Oravu a Bratislavu.

Vyplýva to z výskumu spoločnosti TNS SK, ktorý bol zameraný na zisťovanie atraktívnosti regiónov Slovenska. Výskum bol realizovaný v novembri 2006 na vzorke 997 respondentov. Vzorka je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15+ z hľadiska pohlavia, veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja.
Z výsledkov ďalej vyplýva, že Vysoké Tatry považujú za atraktívne predovšetkým ľudia mladšej (do 29 rokov) a staršej (nad 60 rokov) vekovej kategórie, obyvatelia veľkých miest – nad 100 000 obyvateľov a vo väčšej miere ľudia Košického, Banskobystrického a Trenčianskeho kraja.
Najviac respondentov chodí na dovolenku za zábavou a kultúrnym vyžitím. Medzi ďalšie dôležité faktory výberu miesta dovolenky patria aj turistika a možnosti vychádzok do hôr, či kúpele s možnosťou zdravotného relaxu. Ľudia prichádzajú do zaujímavých destinácií aj kvôli historickým pamiatkam. Niektorí Slováci radi navštevujú rekreačné oblasti, v ktorých majú možnosť športového vyžitia.
Na výber miesta dovolenky vplývajú okrem iného aj poskytované služby. Pre Slovákov sú rozhodujúce predovšetkým reštaurácie s dobrým výberom jedál, kvalitné ubytovanie v hoteli alebo v penzióne, flexibilnosť stravovania ale aj bazén, fitnes a masáže. Zdá sa, že zdravý životný štýl sa dostáva do popredia aj v rámci dovoleniek.
TNS SK zrealizovala na podnet týždenníka Trend v novembri 2006 výskum zameraný na cestovný ruch, v rámci ktorého zisťovala atraktívnosť regiónov Slovenska. Omnibusový výskum na vzorke 997 respondentov je reprezentatívny z hľadiska pohlavia, veku, vzdelania, regiónu a veľkosti sídla. Výsledky výskumu boli odprezentované aj na odbornej konferencii Horeca 2007.
O spoločnosti TNS:
TNS je líder v oblasti poskytovania marketingových informácií. Realizujeme zber, analýzu a interpretáciu informácií, aby sme tak pomohli našim klientom lepšie pochopiť potreby a ciele ich zákazníkov. Poskytujeme prieskumy, rady a hĺbkový pohľad do segmentácie trhu, reklamy a komunikácie, vývoja nových produktov, výkonu značiek a riadenia vlastníkmi. Naša celosvetová sieť, ktorá pokrýva 70 krajín, poskytuje lokálnu odbornosť a poznatky, spolu s medzinárodne zhodnými informáciami a analýzami pre multinacionálne organizácie.
Spoločnosť TNS SK poskytuje svoje služby od roku 1995. Dnes máme 38 kvalifikovaných zamestnancov a okolo 900 vyškolených anketárov pre osobné opytovanie. Sme členom európskej asociácie marketingového výskumu ESOMAR, členom GALLUP Inter. Assoc. a na Slovensku členom SAVA a Britskej obchodnej komory. Pre zabezpečenie maximálnej kvality služieb dodržujeme pri otázkach a spracovaní údajov pravidlá a princípy týchto organizácií.
Pre ďalšie informácie kontaktujte, prosím:
Peter Badík, Project Manager
Tel: 02/524 970 80 alebo email: peter.badik@tns-global.sk
Vladimíra Jakubéczyová, PR Manager
Tel: 02/524 970 80 alebo email: vlada.jakubeczyova@tns-global.sk
www.tns-global.sk
TNS SK

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V L+S predstavia novú hru Ja, Feuerbach
<< predchádzajúci článok
Inšpekcia začala vyšetrovať novembrovú nehodu exministra Pada