Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

04. decembra 2015

Nemecká automobilka stiahla reklamu spochybňujúcu Santa Clausa



Nemecká divízia automobilky Daimler bola vo štvrtok nútená stiahnuť rozhlasovú reklamu na automobil Smart, v ktorej sa deti dozvedia, že Santa Claus neexistuje. Prinútili ju k ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Berlín 4. decembra (TASR) - Nemecká divízia automobilky Daimler bola vo štvrtok nútená stiahnuť rozhlasovú reklamu na automobil Smart, v ktorej sa deti dozvedia, že Santa Claus neexistuje. Prinútili ju k tomu reakcie nahnevaných rodičov na sociálnych sieťach, informovala agentúra DPA.


"Je nám veľmi ľúto, že naša rozhlasová reklama nebola prijateľná pre niektorých poslucháčov," uviedol hovorca spoločnosti s tým, že reklama na model Smart FourFour bude nahradená inou.

V reklame vystupuje rodina, ktorá sa rozpráva počas jazdy autom. Matka hovorí: "Deti skutočne veria, že starý otec bol Santa Claus... Želám si, aby nikdy nezistili, že Santa Claus neexistuje."

V pozadí počuť prekvapenú reakciu detí: "Čože?"

Jeden z používateľov Facebooku na stránke Smartu konštatoval, že "ak by existovala súťaž pre najbezohľadnejšiu a najnecitlivejšiu reklamu všetkých čias, táto by zvíťazila".








Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V Dvorane ministerstva kultúry je najväčšia výstava insitnej maľby
<< predchádzajúci článok
Slovom roka v Rakúsku sa stalo Willkommenskultur - kultúra prijatia