Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

25. septembra 2012

Pri online bankovníctve nás inšpiruje aj Amazon



Oyvind Oanes, člen predstavenstva ZUNO, ktorý má na starosti marketing hovorí v rozhovore pre BANKY.sk, že vytváranie nových produktov v bankovníctve nie je jednoduché, a preto sa radšej sústreďuje na ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 25. septembra (WBN/PR) - Oyvind Oanes, člen predstavenstva ZUNO, ktorý má na starosti marketing hovorí v rozhovore pre BANKY.sk, že vytváranie nových produktov v bankovníctve nie je jednoduché, a preto sa radšej sústreďuje na nové spôsoby ich posúvania klientom. „Naším cieľom je získať slušný podiel na trhu online bánk a poskytnúť jednoduché bankové produkty toľkým Slovákom, koľkým to len bude možné,“ priznáva tento Nór v službách slovenskej direkt banky.


ZUNO podľa Oanesa bude expandovať svoje portfólio produktov aj naďalej. Po čerstvej ponuke kreditky už banka uvažuje o hypotékach. „Čoskoro tiež predstavíme multifunkčnú mobilnú aplikáciu pre operačné systémy Android a iOS,“ dodáva Oanes.

Portál BANKY.sk vznikol v roku 1998. Denne prináša aktuálne správy z bankového diania doma i v zahraničí. Okrem správ pravidelne ponúka exkluzívne rozhovory s top manažérmi bánk na Slovensku. Uľahčuje čitateľom orientáciu v bankových produktoch a pomáha im pri správnom výbere. Súčasťou portálu je aj odborné poradenstvo na aktuálne témy, kde sa čitatelia môžu dozvedieť viac o riešení svojich praktických otázok z oblasti bankových služieb. Okrem iného tam nájdete aj aktuálne kurzové lístky a finančné kalkulačky.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rusi podržali Alexandra Lukašenka, voľby vraj boli slobodné
<< predchádzajúci článok
Mesto Poprad povolilo výrub desiatok stromov pre plynovod