![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
08. februára 2008
PUMA® začala na gala prezentácii v Zürichu odpočítavať čas do začiatku majstrovstiev Európy 2008
Ako sponzor piatich reprezentačných tímov na nadchádzajúcich majstrovstvách Európy, ktoré sa konajú v júni, predstavila spoločnosť PUMA® nové dresy pre domáce zápasy. Ide o dres majstrov sveta z ...
Zdieľať
 Predstavenie domácich národných dresov – Johan Djourou so švajčiarskym dresom, Zbigniew Boniek predstavuje poľský dres, Ivo Viktor s dresom českej reprezentácie a Michael Hatz s dresom Rakúska (zľava).  
Gala večer uvádzala televízna moderátorka Simona Ventura z Talianska a herečka Franka Potente z Nemecka. Medzi účastníkmi nechýbal taliansky reprezentačný tím, prezident FIGC a zástupcovia štyroch ďalších reprezentačných tímov sponzorovaných spoločnosťou PUMA® z Rakúska, Českej republiky, Poľska a Švajčiarska. Všetky tieto tímy budú hrať tento rok v lete na EURO 2008. Gala večer fotografoval svetoznámy fotograf Hubertus von Hohenlohe.
„Zahajujeme významný rok vo futbale aj v športe vôbec,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti PUMA® Jochen Zeitz. „Majstrovstvá Európy budú patriť medzi najvýznamnejšie udalosti roka a PUMA® je hrdá na to, že v jej dresoch budú hrať majstri sveta z Talianska, talentované tímy z Poľska a Českej republiky a tímy usporiadateľských krajín Rakúska a Švajčiarska.“
Prezentácia dresov v Zürichu sa konala v rovnakom čase ako priateľské stretnutie Talianska proti Portugalsku 6. februára na zürišskom štadióne Letzigrund, jednom zo štadiónov určených pre EURO 2008. Spolu s dresom prezentovala PUMA® aj svoju nedávno uvedenú reklamnú kampaň „Until Then“ a novú produktovú kolekciu v1.08. Ľahký dres v1.08, v ktorom hrá Taliansko, Česká republika, Poľsko, Švajčiarsko a Rakúsko, je vyrobený z dvoch vrstiev spojených k sebe bez použitia stehov. Dres pomáha hráčom fyzicky aj psychologicky: hráči vyzerajú lepšie a vďaka tomu  sa aj lepšie cítia.
Vnútorná vrstva zo sieťoviny je jemne dierkovaná a hydrofilná – pohlcuje vodu a odsáva pot z tela hráča. Vnútorná vrstva má väčšie vetracie otvory a je hydrofóbna – odpudzuje vodu, udržuje pocit sucha a zabraňuje lepeniu obidvoch vrstiev na seba. Jedinečná technológia zvarovaných spojov vyžaduje menej materiálu, takže celková hmotnosť trička je len 145 gramov (veľkosť M). Tričko zlepšuje aerodynamické vlastnosti, je ľahké a maximálne zvyšuje sebadôveru hráča.
Nový medzinárodný funkčný koncept v1.08 je možné zakúpiť v športových predajniach po celom svete a repliky talianskych dresov sa dajú zakúpiť v predajniach PUMA® Stores na celom svete. 
PUMA® je globálna športová značka, ktorá úspešne spája šport, životný štýl a módu. Jedinečná perspektíva spoločnosti Puma, spolu s využitím technických inovácií a revolučného dizajnu, vedie k nečakaným výsledkom vývoja štýlovej športovej obuvi, oblečenia a doplnkov. Spoločnosť PUMA založili v roku 1948 v nemeckom Herzogenaurachu a dodáva svoje výrobky do viac ako 80 krajín sveta. 
Ďalšie informácie nájdete na www.puma.com a www.pumafootball.com.
