Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. mája 2006

Reflex na TV Markíza porazil Noviny TV Joj



V prvý májový deň štartoval o 19:30 hod. nový magazín TV Markíza Reflex s podtitulom Príbehy, ľudia, emócie. Jeho premiéru si pozrelo 678 000 divákov, čo znamenalo sledovanosť 14,8 % a trhový podiel ...



Zdieľať

BRATISLAVA 2. mája (WN/PS) - V prvý májový deň štartoval o 19:30 hod. nový magazín TV Markíza Reflex s podtitulom Príbehy, ľudia, emócie. Jeho premiéru si pozrelo 678 000 divákov, čo znamenalo sledovanosť 14,8 % a trhový podiel 34,7 %. Reflex bol vysielaný súčasne so spravodajskými reláciami oboch konkurenčných televízií a z tohto súboja vyšiel víťazne. Noviny TV Joj mali v rovnakom vysielacom čase podiel 33,8 % a Správy STV na Jednotke mali podiel 25,8 %.

Magazín Reflex je pôvodný formát TV Markíza, ktorý vedenie televízie pripravovalo na základe analýz zahraničných formátov podobného typu, na základe vlastného prieskumu a v spolupráci s renomovanými televíznymi odborníkmi a žurnalistami. Magazín pripravuje samostatná redakcia, ktorá vznikla v televízii Markíza pred dvoma mesiacmi.

Ivana Semjanová

Vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tržby firmy Zentiva stúpli v 1. kvartáli na 510,5 mil. CZK
<< predchádzajúci článok
ŽSR rozviazali vlani pracovný pomer s 2 105 zamestnancami

Reflex na TV Markíza porazil Noviny TV Joj - diskusné fórum čitateľov