Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Rekordný mesiac v Eurovea



„V júni 2019 prekonala mesačná návštevnosť v Eurovea historický rekord od svojho otvorenia v marci 2010. V júni 2019 bola návštevnosť centra viac ako 1.254.000. Eurovea je obľúbená kvôli jej ...



Zdieľať
Foto: Eurovea
Bratislava 8. júla (OTS) - „V júni 2019 prekonala mesačná návštevnosť v Eurovea historický rekord od svojho otvorenia v marci 2010. V júni 2019 bola návštevnosť centra viac ako 1.254.000. Eurovea je obľúbená kvôli jej pozícii, atmosfére, modernej architektúre a samozrejme kvalitným nákupom, ktoré ponúka,“ sumarizuje Oľga Hammer, PR & marketingová manažérka Eurovea. Svedčia o tom nielen čísla návštevnosti, tržieb jednotlivých obchodov, ale aj stály záujem značiek, ktoré chcú v Eurovea otvoriť svoje prevádzky.


Od svojho otvorenia je Eurovea miestom konania rôznych kultúrnych a športových podujatí, výstav, módnych show, detských akcií a umeleckých vystúpení. Aj toto leto bude námestie pri Eurovea jednou zo scén bratislavského kultúrneho leta, pre návštevníkov je pripravený aj výnimočný koncert v rámci festivalu Viva Musica a čakajú ich aj zaujímavé športové akcie a detské programy.

Doteraz bol rok 2018 najúspešnejším rokom od otvorenia, nielen z pohľadu návštevnosti a tržieb, ale aj z pohľadu 100% obsadenosti centra, doterajší trend roku 2019 naznačuje, že tento rok bude ešte o niečo úspešnejší.
Foto: Eurovea

Eurovea ešte nedosiahla svoje maximum a potenciál rásť je citeľný. Tento pozitívny trend je ovplyvnený rozvojom zóny Eurovea City, do ktorej sa za posledný rok presunulo niekoľko tisíc ďalších zamestnancov do nových kancelárskych budov, a ktorá sa dokonca stane čoskoro sídlom ELA (European Labour Authority). O živom rozvoji celej zóny svedčia nielen čísla návštevnosti, tržieb jednotlivých obchodov v Eurovea ale aj stály záujem značiek, ktoré u nás otvárajú alebo chcú v budúcnosti otvoriť svoje prevádzky.“ vyjadril sa majiteľ Peter Korbačka.

Dosiahnuté výsledky sú nielen veľkým úspechom, ale zároveň aj záväzkom voči všetkým návštevníkom. Veríme, že nám zostanú verní aj naďalej a po otvorení extenzie Eurovea ich opäť prekvapíme nielen novými značkami ale aj službami, ktoré ich presvedčia o našej výnimočnosti.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
G. Tria: V úsilí zlepšovať verejné financie chce Rím pokračovať
<< predchádzajúci článok
Cez leto zrekonštruujú vstupné priestory Martinského cintorínu