![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Utorok 4.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Karol
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketing That Sells na 24hod.sk:
Prelínanie on-line a off-line sveta – nový trend marketingového mixu.11. 10. 2011
Ako robiť marketing, aby bol relevantne ekonomicky úspešný? Otázka, ktorú si dennodenne kladú marketéri a majitelia spoločností.
|
|
|
|
|
Ako vplýva ľudský faktor na predaj7. 10. 2010
Perfektné produkty, ktoré sa predávajú samé. Harmonická spolupráca marketingového a obchodného oddelenia. Science-fiction? Práve naopak.
|
|
|
|
|
![]() |
Ako robiť marketing, aby bol relevantne ekonomicky úspešný?17. 10. 2011
Ako robiť marketing, aby bol relevantne ekonomicky úspešný? Otázka, ktorú si dennodenne kladú marketéri a majitelia spoločností. Internet zmenil spôsob obchodovania, čomu je potrebné prispôsobiť aj ...
|
|
|
|
||
Dá sa predať Entropa? Alebo marketing, ktorý predáva!19. 10. 2009
Možno si pamätáte „haló“, ktoré v januári tohto roku vzniklo okolo umeleckého diela inštalovaného v budove Európskej rady.
|
|
|
|
|
Rozhovor: V on-line rešpektujte základné pravidlá20. 9. 2011
„Nezačínajte hneď na Facebooku a nespoliehajte sa iba na Google,“ tvrdí na základe svojich vyše 15 ročných skúseností v biznise Alex Marks, Managing Director, Frash & Frank Consulting z Veľkej Británie.
|
|
|
|
|
![]() |
Ako vplýva ľudský faktor na predaj7. 10. 2010
Perfektné produkty, ktoré sa predávajú samé. Harmonická spolupráca marketingového a obchodného oddelenia. Science-fiction? Práve naopak. Zmeny na trhu si vyžadujú vzájomnú súhru oboch oddelení, ...
|
|
|
|
||
|
|
Vyhľadávanie |
|
|
|
|
TV program |
|
TV Markíza
|
|
|
|
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Výsledky zápasov |
|
|
|


