Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Súťaž Podnikové médium roka



Efektívna a kvalitná distribúcia posolstva či hodnôt značky je aktuálnou témou 16. ročníka súťaže Podnikové médium roka. Existuje nespočetne veľa možností, spôsobov, foriem, štýlov ...



Zdieľať
srr 676x452 BRATISLAVA 21. marca 2019 (WBN/PR) - Efektívna a kvalitná distribúcia posolstva či hodnôt značky je aktuálnou témou 16. ročníka súťaže Podnikové médium roka. Existuje nespočetne veľa možností, spôsobov, foriem, štýlov ako uchopiť komunikáciu.  Súťaž sa zameriava na niekoľko z nich, pričom svoj priestor majú tak tradičné formy, ktoré stále plnia svoj účel a zámer značky, ale aj moderné formy komunikácie.  Súťažné práce môžu prihlasovať agentúry, firmy, ale aj štátne a mimovládne organizácie do konca marca.


Súťaž je určená pre široké spektrum foriem firemnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo pre zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, časopisy či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné alebo produktové web stránky, facebookové a instagramové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je audiovizuálna prezentácia, viral a voľné formy.

Súťaž je určená komerčným subjektom, reklamným a PR agentúram a svoje práce pravidelne prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie.  Prihlásené práce posudzuje 5-členná odborná porota v 15 kategóriách. Každoročne sa udeľujú aj špeciálne ocenenia, vrátane ceny GRAND PRIX. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul  Podnikové médium roka. Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už šestnásťkrát v spolupráci s Non-Stop Production.  Partnermi súťaže je agentúra PBR Communication Agency, SITA, TASR a Startitup.sk.

Prihlášky súťažných prác, ktoré boli realizované v roku 2018, je potrebné zasielať do 31. 03. 2019.

Súťažné kategórie 16. ročníka Podnikové médium roka:

  1. Podnikové noviny

  2. Podnikové časopisy – externá komunikácia

  3. Podnikové časopisy – interná komunikácia

  4. Časopisy škôl a tretieho sektora

  5. Noviny a časopisy rozpočtových organizácií

  6. Webové stránky

  7. Podniková brožúra a leták

  8. Audiovizuálna prezentácia

  9. Virál

  10. Výročná správa

  11. Elektronický magazín

  12. Facebook stránky

  13. Instagramový profil

  14. Podnikový kalendár

  15. Voľné formy


Bližšie informácie o súťaži: 

www.facebook.com/podnikovemediumroka
www.podnikovemedium.sk
E-mail: podnikovemedium@gmail.com


Zdroj: Webnoviny.sk - Súťaž Podnikové médium roka © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Majstrom Slovenska v miešaní nealkoholických koktailov sa stal Richard Lepieš a v júni zabojuje o svetový titul
<< predchádzajúci článok
Stredisko pre ľudské práva vyzýva poukazovať na rasovú diskrimináciu