![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
07. októbra 2013
V Poľsku a Británii sa bude spot o Slovensku vysielať aj na YouTube
Reklamný spot propagujúci Slovensko sa bude mesiac vysielať aj na videoportáli YouTube vo Veľkej Británii a v Poľsku.
Zdieľať
Bratislava 7. októbra (TASR) - Reklamný spot propagujúci Slovensko sa bude mesiac vysielať aj na videoportáli YouTube vo Veľkej Británii a v Poľsku. 
				
                    
                    
                    
 Foto: youtube
Kampaň odštartovala Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a má sa ňou podporiť televízny spot s názvom "Slovakia. Best friends forever", ktorý sa v súčasnosti vysiela na stanici Eurosport.
Spoty o Slovensku sa podľa hovorcu SACR Martina Šebestu vysielajú pred videami, ktoré si ľudia pozerajú cez službu YouTube. "Kampaň je zacielená špecificky a priamo na ľudí, ktorí sa prostredníctvom vyhľadávača Google sústreďujú na témy týkajúce sa dovolenky, cestovateľských bedekerov, lyžiarskych dovoleniek alebo poznávania kultúrnych pamiatok," opísal Šebesta.
Zameranie na dve krajiny, Poľsko a Veľkú Britániu, má podľa SACR maximalizovať efekt kampane a získať relevantné informácie, ktoré chce agentúra využiť aj v budúcnosti. "Pre Poľsko sme sa rozhodli najmä preto, že podľa štatistických údajov patria poľskí turisti dlhodobo medzi najčastejších návštevníkov Slovenska a zároveň nemajú problém porozumieť anglickému komentáru v spote," odôvodnila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
V prípade Veľkej Británie zohral dôležitú úlohu pri výbere 12-% nárast návštevnosti zo strany Britov na Slovensku v prvom polroku 2013. "Reklamnou kampaňou chceme tento trend podporiť a pritiahnuť na Slovensko viac britských návštevníkov," dodala Kučerová.
SACR odhaduje, že v Poľsku si spot pozrie za mesiac približne 13 miliónov užívateľov, čo predstavuje 70 % on-line populácie. Vo Veľkej Británii by to malo byť za rovnaké obdobie približne 2,3 milióna užívateľov. Cieľom kampane je predstaviť Slovensko ako celoročnú destináciu s rôznorodou ponukou možností na prežívanie voľného času.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
 Foto: youtubeKampaň odštartovala Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a má sa ňou podporiť televízny spot s názvom "Slovakia. Best friends forever", ktorý sa v súčasnosti vysiela na stanici Eurosport.
Spoty o Slovensku sa podľa hovorcu SACR Martina Šebestu vysielajú pred videami, ktoré si ľudia pozerajú cez službu YouTube. "Kampaň je zacielená špecificky a priamo na ľudí, ktorí sa prostredníctvom vyhľadávača Google sústreďujú na témy týkajúce sa dovolenky, cestovateľských bedekerov, lyžiarskych dovoleniek alebo poznávania kultúrnych pamiatok," opísal Šebesta.
Zameranie na dve krajiny, Poľsko a Veľkú Britániu, má podľa SACR maximalizovať efekt kampane a získať relevantné informácie, ktoré chce agentúra využiť aj v budúcnosti. "Pre Poľsko sme sa rozhodli najmä preto, že podľa štatistických údajov patria poľskí turisti dlhodobo medzi najčastejších návštevníkov Slovenska a zároveň nemajú problém porozumieť anglickému komentáru v spote," odôvodnila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
V prípade Veľkej Británie zohral dôležitú úlohu pri výbere 12-% nárast návštevnosti zo strany Britov na Slovensku v prvom polroku 2013. "Reklamnou kampaňou chceme tento trend podporiť a pritiahnuť na Slovensko viac britských návštevníkov," dodala Kučerová.
SACR odhaduje, že v Poľsku si spot pozrie za mesiac približne 13 miliónov užívateľov, čo predstavuje 70 % on-line populácie. Vo Veľkej Británii by to malo byť za rovnaké obdobie približne 2,3 milióna užívateľov. Cieľom kampane je predstaviť Slovensko ako celoročnú destináciu s rôznorodou ponukou možností na prežívanie voľného času.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
