![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
17. januára 2011
Vyhlásenie 2. kola programu Pohoda za mestom
Nadácia Ekopolis v spolupráci s partnerom programu – spoločnosťou Heineken Slovensko vyhlasuje 2. kolo programu Pohoda za mestom. Jeho cieľom je podporiť obnovu a oživenie rekreačných priestorov v ...
Zdieľať
 BRATISLAVA 17. januára (WBN/PR) - Nadácia Ekopolis v spolupráci s partnerom programu – spoločnosťou Heineken Slovensko vyhlasuje 2. kolo programu Pohoda za mestom. Jeho cieľom je podporiť obnovu a oživenie rekreačných priestorov v zázemí väčších miest, s počtom obyvateľov nad 35 000 a súčasne napomôcť oživeniu vzťahov a záujmov ľudí v ich okolí. Najlepšie projekty vybrané zo žiadostí z 1. a 2.kola budú podporené do výšky 6 000 eur. Uzávierka prijímania žiadostí 2.kola je 25. februára 2011. O podporu sa môžu uchádzať mimovládne organizácie, školy a športové kluby. Samosprávy miest, štátna ochrana prírody alebo správcovia zelene a rekreačných objektov môžu predložiť žiadosť o podporu v partnerstve s miestnou mimovládnou organizáciou. Projekty sa musia týkať častí oddychových a rekreačných priestorov, ktoré sú verejne prístupné.
Program Pohoda za mestom chce umožniť záujemcom skrášliť si a vytvoriť pohodové miesta pre hodnotnejšie prežívanie ich voľného času, aby mali kde zájsť aj so svojimi priateľmi a rodinami. Cieľom je ponúknuť bezpečné a príjemné miesta na oddych, zábavu a šport, vytvárať priestor pre stretnutia a sociálne kontakty, pozitívne vplývať na kvalitu mestského prostredia a súčasne rešpektovať a zachovať jeho prírodnú hodnotu.
„Z programu môžu získať financie žiadatelia na vytvorenie a obnovu napr. petangových ihrísk, miest na piknik či grilovanie, ďalej na doplnenie drobného mobiliáru, osadenie prvkov skrášľujúcich priestor, ale aj zorganizovanie zaujímavého podujatia, ktorý oživí priestor a komunitné vzťahy. Nezanedbateľné v tomto programe je tiež zapojenie verejnosti do plánovania a následne vytvárania priestorov,“ spresnila Martina Paulíková, programová manažérka Nadácie Ekopolis.
Každý podporený projekt navyše získa vzdelávanie, podporu a konzultácie pri plánovaní a realizácii úprav verejného priestoru, v hodnote 450 € na projekt. Asistenciu a vzdelávanie zabezpečí Nadácia Ekopolis.
Viac informácií získate na www.ekopolis.sk, www.heinekenslovensko.sk alebo u programovej manažérky Martiny Paulíkovej, paulikova@ekopolis.sk.
