Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

03. apríla 2007

Začal sa predaj lístkov na finále Miss Slovensko 2007



Od pondelka 2. apríla 2007 sa začali predávať lístky na slávnostné finále dvanásteho ročníka prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2007. Okrem divákov TV Markíza budú môcť milovníci krásy ...



Zdieľať

BRATISLAVA 3. apríla (WN/PR) - Od pondelka 2. apríla 2007 sa začali predávať lístky na slávnostné finále dvanásteho ročníka prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2007. Okrem divákov TV Markíza budú môcť milovníci krásy zažiť naživo galaprogram priamo v Sibamac aréne v NTC, Bratislava. Slávnostné finále spolu s dekorovaním dvanástej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose televízie Markíza 27. apríla 2007. Záujemcovia si lístky môžu zakúpiť na predajných miestach Ticketportalu za cenu 199,- Sk. Súťaž Miss Slovensko 2007 organizuje Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA.
Viac ako tri týždne si môžu diváci vybrať svoju favoritku prostredníctvom upútaviek v elektronických a printových médiách, kde budú uverejnené portréty všetkých dvanástich finalistiek Miss Slovensko 2007. Hlasovanie prebieha formou SMS správ, ktoré pokračuje aj v priamom prenose - do poslednej chvíle pred uzavretím hlasovania a vyhlásením víťazky. Jej meno sa dozvieme v priamom prenose finále Miss Slovensko 2007 v televízii Markíza 27. apríla. Miss Sympatia získa štýlové BMW radu 1 a vyžrebovaný účastník SMS hlasovania získa dovolenku snov pre dve osoby do Mexika.

Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú aj priaznivci internetu, pre ktorých je určené hlasovanie o Miss internet. Ich hlasy rozhodnú o víťazke Miss Internet a hlasovať môžu od 19. marca do 26. apríla 2007 do 24,00 hod. Aj v tomto prípade čaká na víťazku atraktívna cena od týždenníka STAR a na svoje si príde aj vyžrebovaný výherca, ktorý získa poukaz na nákup tovaru v hodnote 30.000,- Sk, ktorý venuje MANIA, špecializované predajne slnečných okuliarov.

Dievčatá súťažiace o titul Miss Slovensko budú mať možnosť okrem hlavných ocenení získať ešte ďalšie tituly: Miss Press, o ktorom rozhodnú akreditovaní novinári a Miss Pupa, ktorá sa stane tvárou obľúbenej talianskej značky na Slovensku.

Generálni reklamní partneri: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Harmony – nežný dotyk čistoty, Media Partner, PM Zbrojníky
Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, Hotel Holiday Inn, cestovná kancelária Hydrotour, EveryDay Fresh, InetPRO, Miss Model Organization
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Okamea, značka Beata Rajská
Oficiálni dodávatelia: Pupa Shop – Shopping Palace, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, A Briliant, SkyEurope Airlines,
Canadian Bilingual Institute
Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka, Star, mesačníky Eva, Rebecca, Harmónia, MIAU, GoldMAN, WELLness, LA FEMME, SITA, TASR, ISPA, Plazma media, Rádio Okey, N – Rádio, Rádio Dúha.

Bližšie informácie: www.forza.sk


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Nepoučiteľný Robert Downey Jr. slávi narodeniny
<< predchádzajúci článok
Ecclestone plánuje rozšíriť kalendár MS na 20 pretekov