Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. novembra 2016

Bratislavská mestská karta je úspešná, turisti zostávajú dlhšie



Bratislava, archívne foto



Zdieľať
Bratislava, archívne foto Foto: TASR/Michal Svítok
Bratislava 22. novembra (TASR) - Bratislavská mestská karta začína byť úspešnou. Uviedla to dnes prezidentka Asociácie informačných centier Slovenska (AICES) Ivona Fraňová po skončení prvého dňa 3. kolokvia asociácie. Kolokvium tento rok podľa nej venovali, na rozdiel od minulých rokov, najmä prezentácii pozitívnych príkladov práce informačných centier.


Mestskú kartu turisti v Bratislave, ako v jednom z mála miest, podľa jej slov začínajú využívať. "Výhodou je, že (v Bratislave) začali s mestskou kartou intenzívne narábať, nastavili si na klientov dobrý marketing, v rámci karty urobili dobrú ponuku. Napriek tomu, že karta existuje už dlhšie, podarilo sa im podľa uvedených štatistík a čísel dokázať, že ľudia si už nekupujú len jednodňovú, ale trojdňovú kartu. To je pre Bratislavu dobrý signál, že ľudia chcú v meste aj prenocovať, chcú zostať viac dní, ako len Bratislavou prejsť," priblížila.

Vzorovým príkladom práce informačných centier podľa jej slov bola prezentácia partnerského mesta Bratislavy, mesta Brna. "Je príkladom, ako dokáže informačné centrum fungovať v rámci dobre nastavenej stratégie mesta. Mesto Brno za posledných 10 rokov výrazne zmenilo svoj obraz v očiach návštevníkov. Zatiaľ Brnu môžeme len ticho závidieť," informovala.

Vyzdvihla aj mesto Liptovský Mikuláš, ktoré podľa jej slov v rámci mestského cestovného ruchu vybudovalo informačné centrum napojené v rámci tzv. smart city na moderné mobilné aplikácie a na využívanie moderných informačno-komunikačných technológií v rámci cieleného marketingu mesta.

Podľa Fraňovej sa na kolokviu prezentovalo aj Mestské informačné centrum Košice, ktoré má podľa jej slov "výbornú sprievodcovskú činnosť". "Dlhodobo pracuje s kvalitnými sprievodcami, poskytuje kvalitné prehliadky, čo zvyšuje celkový imidž mesta Košice," dodala.

AICES je občianske združenie, ktoré zastrešuje v súčasnosti 52 turistických informačných centier, ktoré spĺňajú základný minimálny štandard služieb. Úlohou asociácie je nielen chrániť záujmy jednotlivých členov, ale aj zastupovať ich pri presadzovaní dôležitých strategických legislatívnych dokumentov v oblasti cestovného ruchu.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Medzinárodný menový fond znížil prognózu rastu mexickej ekonomiky
<< predchádzajúci článok
Maďarič: EÚ pochválila Slovensko za pokrok pri audiovizuálnej smernici