Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

30. októbra 2008

Európsky zákazník sa sťažuje priemerne 134 minút týždenne



Európania komunikujú so zákazníckymi centrami približne 134 minút týždenne.



Zdieľať
Vyplýva to z online prieskumu spoločnosti DHL Express na vzorke 6 435 respondentov z Francúzska, Nemecka, Talianska, Poľska, Švédska a Veľkej Británie. S pracovníkom zákazníckeho centra tvárou v tvár sa najradšej o problémoch so službami pozhovára 35 percent Európanov a 31 percent Európaniek. Najčastejšie sa osobne sťažujú Francúzi. Respondenti z ostatných krajín radšej riešia problémy telefonicky.

Z prieskumu tiež vyplýva, že pri komunikácii so zákazníckym centrom stratí nervy a začne kričať na operátora štvrtina Talianov a Francúzov. Ľuďom najviac prekážajú dlhé čakacie doby. Približne 17 percent respondentov muselo čakať na vyriešenie problému približne týždeň. Dvanásť percent opýtaných nedostalo odpoveď vôbec. Pri riešení problémov najlepšie obstáli Poliaci a Francúzi.

Agentúru SITA o tom informovala marketingová manažérka Monika Vargová zo spoločnosti DHL Express (Slovakia).

(SITA)


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Začiatok mesiaca patrí "dušičkám"
<< predchádzajúci článok
Karadžič vyzval súd, aby zamietol návrh na zmenu obžaloby