Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

29. novembra 2013

Internetové banky nie sú doménou len mladšej generácie



O tom, že moderné technológie nie sú doménou len mladšej generácie, svedčí skutočnosť, že si ich osvojujú aj starší ľudia.



Zdieľať
Bratislava 29. novembra (TASR) - O tom, že moderné technológie nie sú doménou len mladšej generácie, svedčí skutočnosť, že si ich osvojujú aj starší ľudia.

Foto: Andrej Galica

Príkladom je internetové bankovníctvo mBank v SR, ktorá eviduje vyše storočného klienta a dokonca 55 klientov nad 90 rokov, ktorí využívajú služby banky prostredníctvom internetu. Po 13 rokoch od svojho vzniku a šiestich rokoch na českom a slovenskom trhu mBank s 3,6 milióna zákazníkov si získala a upevnila svoje postavenie na bankovom trhu v oboch krajinách. Ako povedal generálny riaditeľ mBank ČR a SR Roman Truhlář pri prezentácii ďalších strategických zámerov banky, budúci rok bude v znamení mnohých inovácií v internetovom bankovníctve.

Len na Slovensku banka od svojho vstupu doteraz zrealizovala vyše 83 miliónov transakcií a iba za minulý mesiac zaevidovala 615.000 platieb kartou mBank. Celkové transakcie od vstupu na slovenský trh dosiahli sumu 20 miliárd eur.

Podľa Truhlářa banka v rámci projektu Nová mBank predstaví vo februári budúceho roka nielen nové logo a firemný dizajn, ale zároveň ponúkne zákazníkom nové internetové bankovníctvo.

Cieľom modernizácie je jednoduché, prehľadné, funkčné a užívateľsky priateľské internetové bankovníctvo, ktoré spája užitočné funkcie s intuitívnou navigáciou.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Každá šiesta reštaurácia na Slovensku ponúka tradičné slovenské jedlá
<< predchádzajúci článok
Expremiér John Major varoval pred vystúpením Británie z EÚ