Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

25. novembra 2013

InternetRulezz 2013 prekvapuje, ako spíker vystúpi Rytmus



Na odbornej konferencii InternetRulezz 2013 - All about Facebook sa predstaví aj Patrik „Rytmus“ Vrbovský, kráľ slovenského Facebooku.



Zdieľať
Bratislava 25. novembra (OTS) - Na odbornej konferencii InternetRulezz 2013 – All about Facebook sa predstaví aj Patrik „Rytmus“ Vrbovský, kráľ slovenského Facebooku.

Rytmus Foto: TASR/Tomáš Halász

Svoju 340-tisícovú Facebook komunitu spravuje sám a robí to dobre. Rytmus prijal pozvanie na poslednú chvíľu, kedy zostáva už len posledných 50 voľných miest na konferenciu, ktorá sa uskutoční 3. decembra v hoteli Austria Trend Bratislava.

Obdivovaný aj nenávidený, slovenský raper Rytmus, vystúpi so svojou Facebook stránkou na IneternetRulezz 2013 – All about Facebook. "Hovorí o sebe, že ´zožral marketing´, svoju 340 tisícovú Facebook komunitu spravuje sám a za neuveriteľnou viralitou jeho Youtube videí vidí najmä to, že ich (na rozdiel od väčšiny) robí dobre. To nás inšpirovalo pozvať ho ako rečníka na našu konferenciu a predstaviť tohto kontroverzného rapera aj v inom svetle, ako ho mnohí poznajú," hovorí Peter Šebo, organizátor odbornej konferencie InternetRulezz 2013.

Rytmus má dnes na svojej Facebook stránke viac ako 341-tisíc fanúšikov, čím je istým fenoménom na slovenskej facebookovej scéne. Sociálne médiá sú pre neho kľúčovými marketingovými nástrojmi. Ako je možné, že sa mu na nich tak darí? Aj o tom bude tohtoročná konferencia InternetRulezz 2013.


O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).

O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy.

Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy.

Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.

O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V Číne vybudujú pre slonov kantínu s bambusom a banánmi
<< predchádzajúci článok
Lístky na Vianočný Žúr Chalaňov 2013 sú už v predaji