![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Streda 12.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Svätopluk
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
karosérie a krátky previs vozidiel. K dispozícii sú predné a bočné airbagy vodiča a spolujazdca, ako aj airbagy hlavy a kolenné airbagy (prvé v tomto segmente). Vozidlo je vybavené výstražným systémom na zapnutie bezpečnostných pásov vodiča a spolujazdca s možnosťou nastavenia intenzity zvukovej signalizácie. Karosériu nového Yarisa vyvinuli s využitím systému MICS (Minimal Intrusion Cabin System) od Toyoty. Táto technológia účinne zabezpečuje pohltenie energie, ktorá vzniká dôsledkom predných alebo bočných nárazov a je následne odvádzaná mimo priestoru cestujúcich, čím sa minimalizuje aj deformácia kabíny. Nový Yaris je navyše prvé vozidlo, ktoré bolo vyvinuté Toyotou v zhode s prísnejšími internými štandardmi pre crash testy typu „car-to-car“. V rámci týchto testov sa simuluje náraz s dvojtonovým vozidlom pri 50% frontálnej, bočnej a 50% zadnej zrážke, pričom rýchlosť oboch vozidiel je 55 km/h. Adriana Tomanová
