Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. novembra 2009

Na UCM v Trnave sa začína týždeň workshopov a prednášok



Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave sa v týchto dňoch otvorí študentom i verejnosti. V rámci Týždňa vedy a techniky sa tu oddnes do piatku uskutoční 13 ...



Zdieľať
TRNAVA 2. novembra (WEBNOVINY) – Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave sa v týchto dňoch otvorí študentom i verejnosti. V rámci Týždňa vedy a techniky sa tu oddnes do piatku uskutoční 13 workshopov, prednášok a seminárov. „Kreatívne dielne umožnia načrieť priamo do kuchyne reklamnej či spravodajskej tvorby,“ uviedol dekan fakulty Jozef Matúš.


Účastníci budú môcť napríklad diskutovať s novinárkou zo Spojených štátov, vyskúšať si tvorbu reklamnej kampane, dozvedieť sa o princípoch fungovania spravodajstva či ako vybudovať úspešnú internetovú firmu. Dozvedia sa tiež viac o mediálnom plánovaní, technikách marketingového výskumu, manipulácii publika filmom či lobbingu v Európskom parlamente. Nové poznatky môžu získať aj v oblasti personálneho marketingu a psychológie reklamy. Hlavným podujatím v rámci tohto týždňa je medzinárodná konferencia Nové trendy v marketingu, ktorej témou je úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Uskutoční sa 2. a 3. novembra v Smoleniciach.

Týždeň vedy a techniky na Slovensku je jedným z hlavných projektov prezentujúcich vedu a techniku v spoločnosti. Organizuje ho Ministerstvom školstva Slovenskej republiky od roku 2004. Zámerom podujatia je informovať verejnosť o význame vedy a techniky pre rozvoj spoločnosti a tiež zvýšiť záujem mladej generácie o štúdium. Univerzity sa môžu zapojiť do projektu vlastným programom.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rezort vnútra predložil novelizáciu volebných zákonov
<< predchádzajúci článok
Otec bodol svoju dcéru do hrudníka