![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
05. júna 2006
Najčítanejším denníkom Nový Čas a týždenníkom Plus 7 dní
Najčítanejším slovenským denníkom zostáva naďalej Nový Čas. Na otázku - „Ktorý z denníkov ste čítali včera?“ to uviedlo 25,4 percenta účastníkov reprezentatívneho výskumu mediálneho ...
Zdieľať
 
BRATISLAVA 5. júna (WN/SITA) - Najčítanejším slovenským denníkom zostáva naďalej Nový Čas. Na otázku - „Ktorý z denníkov ste čítali včera?“ to uviedlo 25,4 percenta účastníkov reprezentatívneho výskumu mediálneho správania obyvateľstva, ktorý od 16. do 22. mája uskutočnil Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu (OMV SRo) na vzorke 3 372 respondentov vo veku od 14 rokov. Medzi mienkotvornými titulmi denníkov vedie Pravda so 14 percentami čitateľov pred denníkom Sme-Práca, ktorý podľa prieskumu "včera“ čítalo 10,6 percenta respondentov. Denník Šport číta 6,8 percenta oslovených, východoslovenský regionálny denník Korzár 4,5 percenta, Új Szó 3,7 percenta, Hospodárske noviny 2,8 percenta a Avízo 1,9 percenta čitateľov. Až 45,6 oslovených účastníkov výskumu uviedlo, že „včera“ nečítali žiadny titul dennej tlače.
Najčítanejším slovenským týždenníkom je podľa výsledkov prieskumu týždenník Plus 7 dní, ktorý pravidelne - každé alebo takmer každé číslo, číta 25,2 percenta opýtaných. Nový čas pre ženy číta pravidelne 23,5 percenta respondentov a Život 16,8 percenta účastníkov výskumu. Časopis Báječná žena má 16,2 percenta pravidelných čitateľov, Eurotelevízia 15 percent, Markíza 12,3 percenta a Slovenka 11,7 percenta pravidelných čitateľov. Výskum potvrdil záujem populácie o regionálne a miestne týždenníky, ktoré sú pravidelným zdrojom informácií pre 37,7 percenta respondentov.
FOTO:SITA
