Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

16. januára 2008

ODBORNÁ KONFERENCIA: PR NEEDS vs. MEDIA NEEDS



BRATISLAVA 16. januára - 1st CLASS AGENCY pripravuje 19. februára 2008 v hoteli Holiday Inn v Bratislave ďalšiu odbornú PR konferenciu zo série 1stCLASS CONFERENCES pod názvom „PR NEEDS vs. MEDIA NEEDS“ alebo PREČO A AKO BUDOVAŤ ...



Zdieľať
BRATISLAVA 16. januára - 1st CLASS AGENCY pripravuje 19. februára 2008 v hoteli Holiday Inn v Bratislave ďalšiu odbornú PR konferenciu zo série 1stCLASS CONFERENCES pod názvom „PR NEEDS vs. MEDIA NEEDS“ alebo PREČO A AKO BUDOVAŤ DOBRÉ VZŤAHY S MÉDIAMI. Konferencia je zameraná na jednu z oblasti budovania vzťahov s verejnosťou (Public Relations) a to problematiku budovania korektných a dlhodobých vzťahov s médiami a novinármi (Media Relations). Cieľom konferencie je vytvoriť platformu na výmenu názorov a skúseností a otvoriť témy spojené s rôznymi aspektmi spolupráce a koexistencie médií, súkromných spoločností, štátnej správy v prostredí mediálneho trhu, PR agentúr a ďalších subjektov vstupujúcich do budovania vzťahov s médiami. Konferencia je postavená na troch tematických blokoch, ktoré budú mať formu panelových diskusií. Prvý blok bude zameraný na ekonomické a domáce spravodajstvo, druhý blok na produktové PR a posledný blok na tému CSR a filantropia. Programu odbornej konferencie PR NEEDS vs. MEDIA NEEDS je postavený na profesionáloch z oblasti médií, PR agentúr a PR a marketingových oddelení komerčných firiem i štátnej správy. V rámci uvedených troch blokov si za jeden stôl sadnú novinári, PR manažéri, hovorcovia, zástupcovia PR agentúr a mediálni analytici. Pozvaní spíkri, ako kľúčoví odborníci vo svojej oblasti a sektore pôsobenia, sa každý deň viac či menej aktívne zúčastňujú procesu, ktorého výsledkom sú mediálne výstupy. Či už pracujú v oblasti médií, agentúr, komerčnej sféry alebo v oblasti štátnej správy. Viac či menej sa podieľajú na tom, aké informácie sa prostredníctvom médií k ľuďom v tejto krajine dostanú a pracujú s formovaním verejnej mienky. Mediálnymi partnermi konferencie sú internetový portál AZET, tlačová agentúra SITA a mesačník Stratégie. Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň po konferencii (20. februára 2008) odborný workshop na tému MEDIA RELATIONS: Trh médií na Slovensku a jeho fungovanie. Nástroje budovania dobrých vzťahov s médiami. Bližšie informácie nájdete na www.1stclass.sk .

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Bratislava sa stane hostiteľom bezpečnostnej konferencie GLOBSEC
<< predchádzajúci článok
Pre silný vietor dnes viaceré lanovky a vleky nejazdia