Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. novembra 2006

Omnicom Media Group sa rozšíri aj na Slovensku



Od 1. novembra rozširuje Omnicom Media Group EMEA svoju sieť mediálnych agentúr PHD v rámci novovytvorenej skupiny Omnicom Media Group na Slovensko. Koncom roku 2005 ohlásila skupina Omnicom globálnu ...



Zdieľať

BRATISLAVA 2. novembra (WN/PR) - Od 1. novembra rozširuje Omnicom Media Group EMEA svoju sieť mediálnych agentúr PHD v rámci novovytvorenej skupiny Omnicom Media Group na Slovensko. Koncom roku 2005 ohlásila skupina Omnicom globálnu expanziu siete PHD, ktorá je vo svete známa vďaka svojej inovatívnej práci, v súčasnosti úspešne pôsobí v USA, Kanade a Veľkej Británii, kde bola PHD vyhlásená časopismi Campaign, Media Week a Marketing za Mediálnu agentúru roka 2005. V roku 2006 sa PHD rozširuje do krajín kontinentálnej Európy, Ázie a Tichomoria, Stredného Východu a Afriky.

Na Slovensku bude PHD spolu s mediálnou agentúrou OMD Slovakia, ktorá u nás pôsobí od roku 2003, súčasťou novovytvorenej spoločnosti Omnicom Media Group. PHD bude mať pritom vlastnú filozofiu, vlastných mediálnych špecialistov, vlastné priestory a bude implementovať svoj unikátny systém mediálneho plánovania ETNA.

Za výkonného riaditeľa PHD Slovakia bol zvolený Jozef Farský, ktorý v minulosti pracoval ako riaditeľ obchodu a marketingu v jednej z najväčších vinárskych firiem na Slovensku Víno Nitra. Branislav Kobár, v minulosti pôsobiaci v OMD na pozícii riaditeľa pre stratégiu a výskum, sa stal výkonným riaditeľom agentúry OMD Slovakia. Marcela Podoláková, ktorá doteraz pôsobila ako riaditeľka OMD Slovakia, sa stala CEO spoločnosti Omnicom Media Group na Slovensku.

„Spustenie novej značky PHD Slovakia nám umožní poskytnúť klientom alternatívu, stratégiu a inováciu, ktoré prinášajú klientom účinné mediálne riešenia a výsledky. Omnicom Media Group Slovensko bude zároveň zabezpečovať, aby mali obidve agentúry PHD aj OMD prístup k najlepším zdrojom celej skupiny, predovšetkým v oblasti výskumu, mediálneho nákupu, digitálnych médií, sponzorstva a zábavného marketingu a prinášali tak svojim klientom výhody voči konkurencii“, komentuje založenie PHD Slovakia a Omnicom Media Group na Slovensku Marcela Podoláková.

Omnicom Media Group je divízia mediálnych služieb skupiny Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMD). Omnicom je prestížnou globálnou reklamnou, marketingovou a komunikačnou spoločnosťou. Značkové siete reklamných a mediálnych agentúr a množstvo špecializovaných spoločností skupiny Omnicom poskytujú reklamu, strategické mediálne plánovanie a nákup, direct response marketing, public relations a iné špecializované komunikačné služby pre viac ako 5 000 klientov vo viac ako 100 krajinách sveta.

Kontakty:

Marcela Podoláková

CEO, Slovakia, Omnicom Media Group

Tel: + 421 2 59 800 201

Branislav Kobár

Managing Director, OMD Slovakia

Tel: + 421 2 59 800 223

Jozef Farský

Managing Director, PHD Slovakia

Tel: + 421 2 59 800 224

Nikki Mendonça

Business Development Director, Omnicom Media Group EMEA

+44 20 7908 3506

Barry Cupples

CEO, CEE, Omnicom Media Group

+44 20 7908 3514

Omnicom Media Group


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tony Blair sám seba považuje za módnu pohromu
<< predchádzajúci článok
Gazprom zdvojnásobí ceny plynu pre Gruzínsko