Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

05. marca 2008

Partnerstvo Ronaldinha a značky Nutrilite



Spoločnosť Amway oznámila, že uzavrela viacročnú globálnu propagačnú zmluvu s dvojnásobným víťazom ankety FIFA Najlepší svetový hráč roka a futbalovou hviezdou Ronaldinhom, ktorý bude zastupovať ...



Zdieľať
BRATISLAVA 5. marca (WN/PR) - Spoločnosť Amway oznámila, že uzavrela viacročnú globálnu propagačnú zmluvu s dvojnásobným víťazom ankety FIFA Najlepší svetový hráč roka a futbalovou hviezdou Ronaldinhom, ktorý bude zastupovať značku Nutrilite, vedúcu svetovú značku vitamínov, minerálov a výživových doplnkov (na základe výsledkov predaja za rok 2006). Najrozsiahlejšia propagačná spolupráca v 74-ročnej histórii značky spojí Ronaldinha s ďalšími svetovými športovcami, ktorí propagujú značku Nutrilite, vrátane držiteľa svetového rekordu v behu na 100 m Asafu Powella, držiteľa svetového rekordu v behu na 110 m cez prekážky Liu Xianga a držiteľky amerického rekordu v behu na 400 m Sanyi Richards. V rámci partnerstva sa Ronaldinho objaví v nadnárodnej marketingovej kampani, ktorá sa uskutoční v 58 krajinách na šiestich kontinentoch a ktorá bola zahájená na tlačovej konferencii v Barcelone. Spoločnosť Amway ho navyše menovala celosvetovým hovorcom značky Nutrilite pre Amway kampaň pre deti One by One. „Nielenže sa skvelo hodí ku značke Nutrilite, ale je taktiež v dokonalom súlade s hodnotami našej spoločnosti,” uviedol Candace Matthews, riaditeľ pre marketing. „Rovnako, ako ľudia v našej firme, sa snaží dosiahnuť optimálne zdravie a povzbudzuje k tomu aj ostatných. Je to dokonalý tímový hráč, vďaka ktorému dosahuje lepšie výsledky aj jeho okolie a veľmi ho to baví.” Partnerstvo Ronaldinha a značky Nutrilite Ronaldinho bude propagovať značku Nutrilite exkluzívne v kategóriách vitamíny, minerály, výživové doplnky a taktiež proteíny. „Má to pre mňa zmysel, pretože spoločne veríme, že každý by mal získať čo najviac z toho, čo nám príroda ponúka," uviedol Ronaldinho. Nová kampaň Hviezdna sila Ronaldinhovho skoku odštartuje prvotnou kampaňou značky v oblasti spotrebiteľského marketingu s radom spôsobov kontaktovania spotrebiteľov - od spotov vo vysielaní až po tlačenú reklamu, propagáciu na internete a vystúpení na miestnych trhoch. Už v marci sa Ronaldinho objaví na reklamných materiáloch v celoeurópskom regióne. Nasledovať budú pútavé tlačové a vysielacie kampane v rámci celej Európy, v USA, Latinskej Amerike a Ázii. Reklamné šoty vytvorené agentúrou Kantor+Wassink natočil ocenený kameraman Guillermo Navarro (film Faunov labyrint) a režíroval ich Scott Harris. Jednotlivé verzie nových televíznych spotov a tlačené reklamy sú k nahliadnutiu na Nutrilite.com. Pomoc deťom gól za gólom Základom partnerstva je menovanie Ronaldinha celosvetovým hovorcom značky Nutrilite pre Amway kampaň pre deti One by One. Túto udalosť oslávila Amway Európa darom pre UNICEF v hodnote 900.000 USD. Ku koncu roka 2007 priniesla celosvetová kampaň prostriedky vo výške 50,000.000 USD a v programoch pre deti odpracovali dobrovoľníci 800.000 hodín. To všetko vďaka využitiu potenciálu zamestnancov a troch miliónov Nezávislých vlastníkov podnikania spoločnosti (NVP) Amway na celom svete. „Sme veľmi vďační za štedrú podporu spoločnosti Amway a ich NVP, za záväzok značky Nutrilite a tiež veľmi ďakujeme Ronaldinhovi za tak silné odhodlanie využiť vlastnú publicitu k tomu, aby deti na celom svete získali lepší prístup ku zdrojom, ktoré potrebujú, aby mohli žiť, dosahovať lepšie výsledky, učiť sa a samozrejme sa aj hrať,“ povedal predstaviteľ za UNICEF Ronaldinho a značka Nutrilite Za každý gól, ktorý Ronaldinho strelí, venuje značka Nutrilite prostriedky do programu spoločnosti Amway One by One vo všetkých 58 krajinách, kde Amway pôsobí. „Počas svojej kariéry som deti vždy veľmi podporoval. Vďaka značke Nutrilite každý gól, ktorý v nasledujúcich troch rokoch strelím, priamo pomôže deťom, ktoré to potrebujú,“ uviedol Ronaldinho. O Ronaldinhovi Ronaldinho – dvojnásobný víťaz ankety FIFA Najlepší svetový hráč roka (2004, 2005) a tiež držiteľ ocenenia Najlepší európsky futbalista roka (2005) a dvoch titulov FIFPro Najlepší svetový hráč roka (2005, 2006) – je najnovším členom elitnej súpisky Team-u NutriliteTM, na ktorej v súčasnej dobe figurujú šprintér Asafa Powell, prekážkar Liu Xiang a šprintérka Sanya Richards. O značke Nutrilite Nutrilite je vedúcou svetovou značkou vitamínov, minerálov a výživových doplnkov (na základe výsledkov predaja za rok 2006). Spoločnosť je zaviazaná myšlienke úplnej kontroly kvality svojich rastlinných koncentrátov od semienok až po tablety. Nutrilite je jedinou svetovou značkou vitamínov a minerálov, ktorá si pestuje, zbiera a spracúva rastliny na svojich vlastných certifikovaných organických farmách. Farmy sú v amerických štátoch Kalifornia a Washington a v Mexiku a Brazílii. O spoločnosti Amway Spoločnosť Amway je jednou z vedúcich spoločností v celosvetovom odvetví priameho predaja s obratom 80 mld. USD. Bola založená v roku 1959 ako firma na predaj čistiacich prostriedkov pre domácnosť. Postupom času svoju činnosť rozširovala a diverzifikovala a dnes je jej predaj tvorený najmä výživovými doplnkami, bylinnými výrobkami a vitamínmi značky Nutrilite ako aj výrobkami starostlivosti o pleť a dekoratívnej kozmetiky značky ArtistryTM. Spoločnosť Amway pomohla prostredníctvom svojich spotrebných výrobkov, podnikateľskej príležitosti a veľkorysej kampane pre deti One by One zlepšiť životy miliónom ľudí. Ada, Michigan (28. február 2008) Kontakty: Chad Young Edelman Sports chad.young@edelman.com 312-240-2733 Beck Hartmann Peter Jacobsen Sports (PJS) beck.hartmann@peterjacobsensports.com 239-465-1115

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rakúskeho zjazdára Lanzingera prebrali z umelého spánku
<< predchádzajúci článok
Katarina Wittová oznámila koniec úspešnej kariéry