Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

26. marca 2009

PENIAZE - rozhodujúci faktor pri výbere portálu?



"S priemernosťou sa preraziť nedá." To je výrok, ktorý počas svojho života počul už každý, ale je to aj výrok, ktorý je zvlášť v tejto dobe nesmierne pravdivý. Ak niečo ...



Zdieľať
BRATISLAVA 26. marca (WN/PR) -


"S priemernosťou sa preraziť nedá."
To je výrok, ktorý počas svojho života počul už každý, ale je to aj výrok, ktorý je zvlášť v tejto dobe nesmierne pravdivý. Ak niečo odflákneme, alebo tomu nevenujeme dostatok pozornosti a úsilia, nemôžeme čakať, že nás to posunie niekam vpred, prinesie nám uznanie, alebo zisk. Rovnako sa dá predpokladať, že keď investujeme menšiu sumu peňazí do menej kvalitných vecí, dosiahneme menší zisk ako tí, ktorí sa rozhodli investovať viac, a to do vecí kvalitnejších.
Takto to vždy bolo, je, aj bude.
Majitelia ubytovacích zariadení na Slovensku si často neuvedomujú, že preferujú slabšie investície do reklamy, bez toho aby si overili návratnosť investícií. Tým, že si nepreveria jednotlivé portály z hľadiska návštevnosti a sledovanosti, berú takzvane „hocičo“ a investujú peniaze aj do neoverených portálov, kde je síce menšia suma ale neprinesie ubytovacím zariadeniam takmer nič. Takže rozhodujúcim faktorom býva mnohokrát práve vyššia cena služieb. A je teda na mieste zamyslieť sa, či je vhodné investovať do lacných ale neefektívnych portálov, alebo priplatiť si za reklamu na portáli, ktorá sa naozaj oplatí.
UbytujSa.sk poskytuje zázemie stabilného portálu s dlhoročným pôsobením v cestovnom ruchu, s návštevnosťou 100 000 turistov za mesiac, umožňuje presné cielenie reklamy, čo patrí medzi najefektívnejšie formy prezentovania produktov a služieb. Ubytovacím zariadeniam garantuje návratnosť vložených investícií, dokonca aj ich znásobenie, zvýraznenie zariadenia na internete a zvýšenie klientov. A je len pochopiteľné, že reklama na www.UbytujSa.sk nie je lacná, pretože aj stať sa jedným z najsledovanejších portálov cestovného ruchu na Slovensku niečo stojí.

Ďalší známy výrok: "Nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci," neplatí možno vždy, v tomto prípade je však na mieste.

Aká je KVALITA prezentácií ubytovacích zariadení na portáloch?

Veľa portálov sa uspokojí len s uverejnením základných údajov o ubytovacom zariadení, dokonca pri zobrazení kontaktu je uvedené len číslo na ich agentúru, teda návštevníci ich portálu musia ťahať informácie o zariadení takzvane „z druhej ruky“. A samozrejme by uprednostnili priamo volať či napísať mail na ubytovacie zariadenie alebo pozrieť si ich web stránku.

UbytujSa.sk ako jeden z mála portálov poskytuje podrobné informácie o ubytovacom zariadení doplnené o možnosti trávenia voľného času v okolí ubytovania, snaží sa tým vyjsť v ústrety ubytovacím zariadeniam, aby nemuseli sami hľadať a dopĺňať všetky podrobné informácie do prezentácie, a v snahe ušetriť našim klientom čas zháňaním informácií sú všetky sekcie vzájomne poprepájané, aby poskytli návštevníkom portálu čo najobšírnejšie informácie o ubytovacom zariadení a okolí, teda informácie napríklad o vodnom či lyžiarskom stredisku, kultúrnych pamiatkach a iných atrakciách v okolí. Samozrejmosťou portálu je automatický preklad základných údajov do piatich jazykov, čiže portál je prístupný aj pre zahraničných návštevníkov.

Veľkým bonusom portálu www.UbytujSa.sk je uverejnenie kontaktných údajov zariadenia, čiže návštevníci portálu nájdu priamy kontakt na ubytovacie zariadenie, kde sa môžu informovať o pobyte podľa vlastných kritérií a predstáv.

Oblečenie si nekúpite bez toho, aby ste ho nevideli, aby ste nevedeli, z akého je materiálu, aby ste nevedeli, či vám sadne. Nekúpite si knihu, ktorej autor, obsah, alebo žáner je vám neznámy. O veciach, za ktoré utrácame naše peniaze, musíme niečo dopredu vedieť, pretože takzvaná "mačka vo vreci" z detských čias sa už dávno vytratila a moment nemilého prekvapenia v prípade ťažko zarobených peňazí tu nie je na mieste. Ak vložíme peniaze do ubytovania, o ktorom sme nemali dostatok informácií a nechali to na náhodu, je dosť pravdepodobné, že naše očakávania sa budú dosť vzďaľovať od reality. Stáva sa aj to, že ak sme sa aj informácie zistiť snažili, tak buď boli nedostatočné, alebo nezodpovedali reálnej situácii, v ktorej sme sa po príchode do ubytovacieho zariadenia ocitli. Práve tomuto sa snaží predchádzať portál UbytujSa.sk, ktorý poskytuje potenciálnym zákazníkom čo najobšírnejšie informácie o ubytovacích zariadeniach, ich okolí a možnostiach, ako v nich aktívne tráviť voľný čas.

Aktualizácia údajov v prezentáciách je dôležitá.

Ubytovacie zariadenia si vkladajú základné informácie a fotografie do prezentácií už pri samotnej registrácii. Je však otázne, či sú fotografie a obsah kvalitné a či obstoja v konkurenčnom boji množstva ubytovacích zariadení. A veľakrát si samé ubytovacie zariadenia môžu za to, že ich prezentácie neobstoja, pretože fotografie sú nekvalitné, obsah nepostačujúci, e-mail, web stránka či telefónne číslo sú neaktualizované a potenciálny klient určitého ubytovacieho zariadenia je právom nespokojný, keď sa nemôže dovolať na zariadenie, prípadne mu nikto neodpovedá na e-mail či rezerváciu.

UbytujSa.sk sa snaží pomôcť ubytovacím zariadeniam rýchlou aktualizáciu údajov ich prezentácií, ako aj rôznymi informačnými e-mailami odosielanými ubytovacím zariadeniam s výzvou na aktualizáciu ich prezentácií, sezónnymi ponukami či súťažami. Prezentácia ubytovacieho zariadenia na www.UbytujSa.sk je obohatená o bonusy ako napríklad plánovanie trasy až k ubytovaciemu zariadeniu, prelinkovanie všetkých ubytovacích zariadení jednej spoločnosti, vyhľadávanie podľa turistických oblastí a v neposlednom rade sú to fotografie okolia ubytovacieho zariadenia ťahané z verejno prístupného zdroja.

Je to správna voľba investovať do stagnujúcich portálov?

Portály na Slovensku sa uspokoja so stále rovnakým designom či so starými neobnovovanými službami bez akejkoľvek snahy o vylepšenie či inováciu. Ich štruktúra je stále rovnaká, marketing stagnuje a ako sa vraví, čo oko nevidí to srdce nebolí, tak v marketingu platí čo oko nevidí, alebo ucho nepočuje, to neberie na vedomie a ľudia uprednostňujú práve portály, ktoré je vidieť aj počuť.

UbytujSa.sk v minulom roku zmenil design portálu, doplnil možnosť vyhľadať si ubytovanie v turistických oblastiach, vyšiel v ústrety aj ubytovacím zariadeniam s malou kapacitou ubytovacích miest a vytvoril nový balík služieb Basic. Za rok 2008 portál investoval desiatky tisíc eur do propagácie a neustále prichádza s novými nápadmi o vylepšenie a inováciu. Aj plagáty UbytujSa.sk môžete vidieť na väčšine lyžiarskych či vodných stredísk.

Portál UbytujSa.sk je teda určite je vhodný na investovanie finančných prostriedkov do uverejnenia prezentácie ubytovacích zariadení na www.UbytujSa.sk a zaručuje mnohonásobnú návratnosť investícií.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slováci sú spokojnejší, klesá ich záujem o verejné funkcie
<< predchádzajúci článok
Belousovová vyzýva Radičovú na diskusiu v médiách