Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

20. februára 2007

Predaj diaľničných nálepiek sa vlani zvýšil o pätinu



Predaj diaľničných nálepiek na Slovensku dosiahol v roku 2006 objem 4,470 mil. kusov, čo predstavuje medziročné zvýšenie o 720 618 kusov resp. 19,2 %. Zároveň celkové tržby z predaja ...



Zdieľať
BRATISLAVA 20. februára (WEBNOVINY) - Predaj diaľničných nálepiek na Slovensku dosiahol v roku 2006 objem 4,470 mil. kusov, čo predstavuje medziročné zvýšenie o 720 618 kusov resp. 19,2 %. Zároveň celkové tržby z predaja diaľničných nálepiek vlani zaznamenali 2,094 mld. Sk pri navýšení oproti roku 2005 o 391,9 mil. Sk a 23 %. Vyplýva to z bilančných údajov, ktoré v utorok poskytla Národná diaľničná spoločnosť (NDS). Pre bezproblémové zvládnutie zvýšeného predaja NDS dala vyrobiť 5,039 mil. kusov diaľničných nálepiek. Z tohto množstva sa teda v minulom roku napokon predalo 88,7 % vyhotovených kusov.

Najväčší podiel na vlaňajšom predaji mali jednodňové nálepky pre vozidlá nad 12 t. Tých sa predalo 1,833 mil. kusov, čo bolo 41,9 % zo všetkých predaných diaľničných nálepiek. Druhé najpredávanejšie boli týždňové nálepky pre automobily do 3,5 t v počte 1,64 mil. kusov a pri podiele 36,7 %. Spomedzi ročných nálepiek bol najvyšší predaj v kategórii vozidiel do 3,5 t pri počte viac ako 445 tis. kusov, čo predstavovalo 9,96 % na celkovom predaji.

Aj podľa peňažného vyjadrenia najväčší obrat dosiahol predaj jednodňových nálepiek pre vozidlá nad 12 t s podielom na celkových tržbách vyše 27 %. Hneď za nimi nasledujú ročné nálepky pre vozidlá do 3,5 t s podielom 25,4 % a týždňové nálepky pre vozidlá do 3,5 t s podielom 11,75 % podľa korunového vyjadrenia.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polícia zadržala v Seredi 21-ročného drogového dílera
<< predchádzajúci článok
Volvo predložilo ponuku na kúpu Nissan Diesel