Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

04. septembra 2007

Problémy klientov bánk pomôže riešiť ombudsman



Zlepšenie a skvalitnenie služieb pre klientov bánk je cieľom zriadenia inštitútu bankového ombudsmana Slovenskej bankovej asociácie (SBA). Inštitút funguje od začiatku septembra a prvou bankovou ...



Zdieľať

BRATISLAVA 4. septembra (WEBNOVINY) - Zlepšenie a skvalitnenie služieb pre klientov bánk je cieľom zriadenia inštitútu bankového ombudsmana Slovenskej bankovej asociácie (SBA). Inštitút funguje od začiatku septembra a prvou bankovou ombudsmankou na Slovensku sa stala Eva Černá. Ako na dnešnej tlačovej besede uviedla Černá, vo svojej funkcii chce využiť svoje dlhoročné skúseností pri pomoci ľuďom. Na ombudsmana sa môže obrátiť každý klient bankovej inštitúcie, ktorému sa nepodarí problém vyriešiť s bankou.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Opozícia podľa vlády odpútava pozornosť od vlastnej minulosti
<< predchádzajúci článok
Podľa Austrálčanov je Bush najhorším prezidentom USA