Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

02. marca 2011

Škoda Auto predstavila dizajnovú štúdiu a nový korporátny dizajn



Škoda Auto predstavila na koncernovom večere Volkswagen Group pod heslom „The New Power of ŠKODA“ nový korporátny dizajn a dizajnovú štúdiu „VisionD“ naznačujúcu nový smer značky.



Zdieľať
VisionD Tá smeruje k rozšíreniu modelového portfólia a posilneniu aktivít nielen v Európe, ale aj na trhoch v Číne, Indii a Rusku.
Na tohtoročnom koncernovom večere sa predstavil tiež špeciálny facelift: ŠKODA prvýkrát prezentuje najdôležitejšie prvky svojho nového firemného dizajnu. Nový korporátny dizajn firmy sa vyznačuje sviežosťou a presnosťou. V zmysle evolúcie osvedčených prvkov sa ŠKODA podrobila optickej „omladzovacej kúre“ a vystupuje navonok ako ešte hodnotnejšia značka.


„Novú silu našej značky chceme vyjadriť nielen našimi budúcimi produktami, ale aj vystupovaním voči našim partnerom a zákazníkom. ŠKODA je synonymom pre atraktívne automobily s výnimočným pomerom ceny a úžitkovej hodnoty, nespočetnými inteligentnými riešeniami a precíznym spracovaním. To všetko jasne vyjadruje aj náš modernizovaný korporátny dizajn. ŠKODA ide svojou cestou a chce na medzinárodnom poli prejaviť svoju novú silu,“
zdôraznil Jürgen Stackmann, člen predstavenstva za oblasť marketingu a predaja. „ŠKODA sa postupne mení a je to vidieť. Nový dizajn a svieži vzhľad odráža naše plány do budúcnosti.“

VisionDNajdôležitejšia zmena sa uskutočnila na hlavnej časti loga - okrídlenom šípe, ktorý bude v novom prevedení podstatne väčší a tým aj lepšie viditeľný. Odtieň zeleného okrídleného šípu sa zmení z doterajšej „prírodnej zelenej“ na sviežu zelenú, tzv. „ŠKODA green“. Vonkajšie časti zdobí chrómový lem.
Prostredníctvom dizajnovej štúdie „VisionD“ necháva ŠKODA nahliadnuť do budúcnosti tvarov svojich vozidiel. Ekonomické ciele, ktoré si automobilka stanovila, vyžadujú novú orientáciu, nadväzujúcu na viac než 110-ročnú tradíciu firmy. Použitie moderných štylistických prvkov a najmodernejšej techniky je logickým krokom. Dizajnová štúdia dáva tvar požiadavkám rastovej stratégie jasne definovanými rysmi, maximálnou precíznosťou a dôrazom na detail.

„VisionD“ odráža charakteristické prvky dizajnu značky ŠKODA a posúva ich smerom k budúcnosti. Dlhý rázvor a krátke previsy karosérie sú základom úspešnej architektúry vozidla. Oboje umožnilo vytvoriť nadpriemerný vnútorný priestor a v spojení s dynamickou líniou strechy prepožičať automobilu vysokú dávku vizuálnej suverenity. Plynulé napojenie piatych dverí signalizuje premyslenú funkčnosť celého automobilu. Vysoká úžitková hodnota pri každodennom použití a výrazná variabilita interiéru sú klasickými hodnotami značky, ktoré sú tu novo interpretované v modernejšej podobe. Mriežka chladiča s decentne lesklým povrchom symbolizuje estetickú predlohu značky, pričom jej jemné lamely pripomínajú napnuté struny harfy.

nové logo škodaNovo usporiadané a jasne štruktúrované logo sa vyníma uprostred vozidla ako východiskový bod všetkých línií. Horizontálne pretína linku kapoty, zdôrazňuje svoju mimoriadnu pozíciu a je symbolom kvality a úspechu. Dizajnová štúdia predznamenáva ďalší veľký krok do budúcnosti spoločnosti ŠKODA. Jej tvary sú dynamické, podnecujú fantáziu pozorovateľa bez toho, aby ho provokovali a umožňujú neskreslený pohľad do budúcnosti automobilov z Mladej Boleslavi. Dizajnéri a inžinieri načrtli ďalšiu cestu v smere k budúcemu úspechu. Tradičná česká značka má teraz tie najlepšie predpoklady, aby dosiahla svoje ambiciózne ciele: ekonomický rast s novým dizajnom plným potenciálu, súčasne so zachovaním osvedčených a tradičných predností, akými sú vysoká funkčnosť, úžitková hodnota a precíznosť.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Yerba mate - zázračný „juhoamerický zelený čaj“
<< predchádzajúci článok
KOLUMBIA: Útok na vrtuľník s peniazmi si vyžiadal 6 mŕtvych