Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

12. marca 2012

ŠKODA naďalej potvrdzuje pozíciu lídra trhu



Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu neohrozeného lídra, keď vo februári dosiahla v kategórii M1 26,87 % podiel na trhu. V porovnaní s februárom minulého roka ide o nárast 48,46 %. ...



Zdieľať
yeti v terene BRATISLAVA 12. marca (WBN/PR) - Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu neohrozeného lídra, keď vo februári dosiahla v kategórii M1 26,87 % podiel na trhu. V porovnaní s februárom minulého roka ide o nárast 48,46 %.


„V našej stratégii staviame na tom, aby naše vozidlá prinášali zákazníkovi výborný pomer kvality a ceny. Dlhodobé výsledky dokazujú, že naši zákazníci takúto voľbu preferujú. Aj preto môžeme v tak silnej konkurencii dosahovať taký vysoký trhový podiel,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.

Vo februári minulého roka sa predalo 972 vozidiel značky ŠKODA. Automobilka tak dosiahla 20,24 % podiel na trhu. V medziročnom porovnaní došlo k 48,46 % nárastu v počte predaných kusov a k zvýšeniu podielu na trhu o viac ako 6 %.

Vo februári 2012 sa celkovo predalo 1443 automobilov značky ŠKODA. Najobľúbenejším vozidlom sa už tradične stala Fabia (506 predaných vozidiel; hatchback 276 kusov + combi 230 kusov). Dobieha ju však Octavia, ktorej sa predalo len o 6 kusov menej (500 kusov; sedan 241 kusov + combi 259 kusov).

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Dzurinda odstupuje, na čele SDKÚ podporuje Žitňanskú
<< predchádzajúci článok
Operácia nemusí byť vždy nutná