Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

05. februára 2013

Slovenská káva EBENICA patrí medzi európsku špičku



Pýtate sa ktorá káva? Spravte jednoduchý úkon, ktorý robíte dennodenne. Do najznámejšieho vyhľadávača Google napíšte slovo “káva”. Prvá značka kávy ktorú nájdete bude EBENICA. V renomovanom ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 5. februára (WBN/PR) - Pýtate sa ktorá káva? Spravte jednoduchý úkon, ktorý robíte dennodenne. Do najznámejšieho vyhľadávača Google napíšte slovo “káva”. Prvá značka kávy ktorú nájdete bude EBENICA. V renomovanom celosvetovom hodnotení kvality kávy- Coffee Review – získala značka EBENICA 90 bodov. V medzinárodných súťažiach znamená zisk 90 a viac bodov zisk zlatej medaily. EBENICA sa tak dostala do rebríčka TOP 10 európskych značiek káv. Navyše svojim hodnotením tromfla aj najznámejšie a najobľúbenejšie talianske značky kávy, na Slovensku považované za jedny z najkvalitnejších.Za značkou Ebenica nehľadajte žiadnu nadnárodnú spoločnosť, ani známe finančné skupiny. Majiteľmi sú dvaja Slováci s vášňou pre biznis s kávou. Ak sa chcete dozvedieť viac, tu je časť ich príbehu. Príbeh jedinečnosti, ktorý sa začal v roku 2009.


Čo môže presvedčiť a motivovať dvoch tridsiatnikov, pôsobiacich v nadnárodných spoločnostiach na „lukratívnych“ miestach s perspektívnou kariérou pred sebou, aby totálne zmenili svoj život? Jeden pôsobil vo farmaceutickom biznise v oblastí financií druhý v rýchloobrátkovom biznise v oblasti komunikácie a PR. Napriek tomu sa obaja rozhodli vydať na neistú cestu budovania vlastných značiek a napĺňania svojich snov. V roku 2009 sa zoznámili, v 2010 sa stali partnermi a v 2011 sa z nich stali švagrovia. Zistili že majú spoločnú túžbu vybudovať niečo vlastné, dlhodobé a trvácne, založené na spoločných hodnotách. Tak vznikla idea vybudovať slovenskú rodinnú firmu pôsobiacu v oblasti kávy s názvom elicsire. Elixír v preklade znamená „niečo čo pôsobí blahodarne“.

Reprezentovať zahraničnú značku kávy nebolo to pravé. Naopak, vydali sa vlastnou cestou. Začali spolupracovať so slovenskými špecialistami v oblasti potravinárstva, dizajnu a marketingu. Výsledkom je jedinečné spojenie chutí, logo, obaly ako i samotné značky káv EBENICA, SIGNATURA a GURMÁNKA. Ambíciou spoločnosti elicsire je dodávať kávu zákazníkom do celej Európe a v budúcnosti snáď aj do celého sveta. Prvé úspechy dosiahla Ebenica, vlajková loď spoločnosti, doma. Okrem ocenenia „finalista Národnej ceny za dizajn“ postupne získava nových a nových zákazníkov po celom Slovensku. Naviac prvé pozitívne ohlasy prichádzajú aj zo zahraničia. Ebenica tak bude v najbližších týždňoch dostupná aj v ďalších krajinách.

Obrazom: Slovenská káva EBENICA


Po dvoch rokoch od uvedenia na trh sa na jeseň 2012 rozhodli skúsiť porovnať svoju kávu so svetom. S malou dušičkou a veľkým očakávaním zaslali vzorky káv na testovanie do USA k jednému z najrenomovanejších hodnotiteľov kvality kávy na svete – Coffee Review. Výsledky prišli začiatkom roku 2013. V pozitívnom zmysle šokovali aj samých majiteľov. 90 bodov pre každú z troch hodnotených káv bolo nad očakávanie. Hlavne keď zvážite, že v medzinárodných súťažiach dosiahlo najlepšie slovenské víno doteraz najviac 89 bodov. O to viac radosti tento výsledok spôsobil. Týmto hodnotením sa kávy Ebenica dostali do TOP 10 európskych značiek káv v kategórii espresso. Predbehli aj známe talianske značky káv a dostali sa medzi spoločnosti výrobcov ako napr. Soyuz Coffee Roasting, ktorý je dvorným dodávateľom kávy ruskému prezidentovi a vláde do Kremľa.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Výbor podľa Beblavého ukázal zuby, preskúma miliónovú zmluvu
<< predchádzajúci článok
Rada Európy vyčíta Turecku porušovanie slobody prejavu