Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

31. mája 2009

Slovenská pošta prichádza s novinkami pre zákazníkov



Slovenská pošta pripravuje od júla svojim zákazníkom niekoľko noviniek. Garancia lehoty dopravy, možnosť sledovať svoju zásielku online, zrušenie poplatku za uschovávanie balíka na pošte. Vďaka ...



Zdieľať
BRATISLAVA 31. mája (WEBNOVINY) - Slovenská pošta pripravuje od júla svojim zákazníkom niekoľko noviniek. Garancia lehoty dopravy, možnosť sledovať svoju zásielku online, zrušenie poplatku za uschovávanie balíka na pošte. Vďaka úpravám sa zásadne sprehľadnia obchodné podmienky, aj cenník k jednotlivým službám. Pretože rozsiahla sieť pôšt potrebuje nutne modernizáciu, aby dokázala poskytnúť moderný servis svojim zákazníkom, pošta mierne zvýši ceny niektorých produktov. Peniaze sa využijú na rekonštrukcie a výrazné zrýchlenie doručovania zásielok. Agentúru SITA o tom informovala Anna Andrejuvová zo Slovenskej pošty.


Zmeny, ktoré Slovenská pošta avizuje, nabehnú od začiatku júla a mali by výrazne zlepšiť úroveň poskytovaných služieb aj spokojnosť zákazníkov. Nová tarifa však prináša aj zaujímavé novinky. Pri doporučených a poistených listoch 1. triedy zavádza Slovenská pošta garanciu lehoty dopravy. "Ak tá nebude dodržaná, pošta vráti zákazníkovi peniaze,“ povedal hovorca Slovenskej pošty Juraj Danielis. Pri poistených listoch bude mať zákazník možnosť online sledovať, kde sa zásielka nachádza, kedy bola doručená a podobne, čo bolo doteraz možné iba pri produkte RS Špeciál.

Ďalšou novinkou, ktorú zákazníci určite ocenia, je zrušenie veľmi nepopulárneho poplatku takzvaného úložného - platil ho adresát za uschovávanie svojho balíka na pošte. "Zákazníkov totiž tento poplatok vyslovene iritoval,“ vysvetlil očakávanú zmenu Juraj Danielis.

Hlavným cieľom pošty pri zavádzaní novej tarify však nebolo zavádzať nové produkty, ale zjednodušiť portfólio takmer 200 produktov tak, aby boli pre zákazníka čo najprehľadnejšie. Všetky informácie k jednotlivým službám, obchodné podmienky aj cenník, sú na jednom mieste. Na internetovej stránke Slovenskej pošty môžu tiež zákazníci, okrem viacerých tlačív na stiahnutie, získať aj prehľadné informácie o poskytovaní jednotlivých služieb na všetkých poštách v SR. Zjednoduší sa aj spôsob poistenia – zákazník už nebude platiť príplatky za každé navýšenie poistenia balíka, budú jednoducho tri poistné pásma.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Pravoslávni veriaci získali relikviu sv. Alexandra Nevského
<< predchádzajúci článok
Opitá žena spadla do koľajiska, zrazil ju vlak