![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
15. januára 2014
SME: Do našich fabrík chcú prilákať viac turistov
Študenti a dôchodcovia zaplatia dve eurá, ostatní návštevníci štyri. Za túto cenu si môžu pozrieť výrobu áut v bratislavskom Volkswagene.
Zdieľať
Bratislava 15. januára (TASR) - Študenti a dôchodcovia zaplatia dve eurá, ostatní návštevníci štyri. Za túto cenu si môžu pozrieť výrobu áut v bratislavskom Volkswagene.
				
                    
                    
                    
 Foto: 
Ak si priplatia, môžu si zajazdiť na ofroadovej trati na VW Touareg z tamojšej výroby. Za posledné dva roky sa takto do závodu prišlo pozrieť vyše 20.000 ľudí. O tom, že bežných turistov pustí do fabriky v Trnave, uvažuje aj Peugeot.
Práve o tom rokuje s cestovkou Trnava Tourism. Keď ich bude ponúkať cestovka, povedomie o takejto možnosti bude väčšie, myslí si riaditeľka Trnava Tourism Petra Blažejová. Ľudí by jej cestovka rada vozila aj do atómových elektrární. Marek Farkaš z cestovky Enjoy Slovakia vyratúva, že už brali klientov aj do púchovského Continentalu či na prehliadku Vodného diela Gabčíkovo. Prehliadky dnes robia viaceré fabriky bez spolupráce s cestovkami. Žilinskú Kiu takto ročne navštívi 5 až 6000 ľudí, zväčša študentov stredných odborných škôl. Peniaze za návštevu nepýta, píše denník SME na strane šesť v článku "Do našich fabrík chcú prilákať viac turistov".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
 Foto: Ak si priplatia, môžu si zajazdiť na ofroadovej trati na VW Touareg z tamojšej výroby. Za posledné dva roky sa takto do závodu prišlo pozrieť vyše 20.000 ľudí. O tom, že bežných turistov pustí do fabriky v Trnave, uvažuje aj Peugeot.
Práve o tom rokuje s cestovkou Trnava Tourism. Keď ich bude ponúkať cestovka, povedomie o takejto možnosti bude väčšie, myslí si riaditeľka Trnava Tourism Petra Blažejová. Ľudí by jej cestovka rada vozila aj do atómových elektrární. Marek Farkaš z cestovky Enjoy Slovakia vyratúva, že už brali klientov aj do púchovského Continentalu či na prehliadku Vodného diela Gabčíkovo. Prehliadky dnes robia viaceré fabriky bez spolupráce s cestovkami. Žilinskú Kiu takto ročne navštívi 5 až 6000 ľudí, zväčša študentov stredných odborných škôl. Peniaze za návštevu nepýta, píše denník SME na strane šesť v článku "Do našich fabrík chcú prilákať viac turistov".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
