Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

11. februára 2008

UPC s novou víziou a identitou: "Jednoducho pre každého"



Spoločnosť UPC Broadband Slovakia dnešným dňom predstavuje svojim zákazníkom a verejnosti novú firemnú víziu a identitu značky zhmotnenú v slogane „Jednoducho pre každého.“ Na tomto základe ...



Zdieľať
BRATISLAVA 11. februára (WN/PR) - Spoločnosť UPC Broadband Slovakia dnešným dňom predstavuje svojim zákazníkom a verejnosti novú firemnú víziu a identitu značky zhmotnenú v slogane „Jednoducho pre každého.“ Na tomto základe bude usilovať o otvorenie nastupujúceho digitálneho sveta pre všetkých záujemcov, a to s dôrazom na jednoduchosť všetkých poskytovaných služieb a na osobný, ľudský, nie „pretechnizovaný“ prístup k zákazníkom. Nová vízia, nové logo: Nová vízia a identita odrážajú vývoj, ktorým spoločnosť UPC prešla v plynulých rokoch, a vyjadrujú nový spôsob uvažovania v UPC: poskytovanie služieb digitálnej komunikácie s jednoduchosťou a ľudským dotykom. Za účelom vizualizácie tohto nového spôsobu myslenia uvádza spoločnosť UPC novú zvučku a nové logo predstavujúce „kvet“. Nová vízia a stratégia UPC našla svoju vizualizáciu v kvete ako v symbole prísľubu digitálneho sveta, bráne k všetkým prekvapujúcim a vzrušujúcim zážitkom, ktoré môže UPC svojim zákazníkom ponúknuť. Slovne je táto myšlienka vyjadrená heslom „Jednoducho pre každého“ (Simply for Everyone). Kvet, nová ikona značky UPC, odráža hlavný atribút novej vízie spoločnosti UPC, teda otvorenosť a jednoduchosť spojenú s ľudským dotykom. Kvet je dúhovo modrý, svieži, plný energie a pohybu, čarovný a fascinujúci. Vyjadruje osobnosť našej oblasti pôsobenia a inšpiruje ľudí, aby skúsili nové veci. Kvet vyjadruje emócie, interaguje s našimi zákazníkmi a s obsahom, ktorí milujú. Demonštruje vzrušenia a zázrak nášho úžasného digitálneho sveta. Znelka UPC je trojtónový mnemotechnický symbol, ktorá odráža osobnosť kvetu, posilňuje jeho energiu, pohyb a hravosť. Znelka spája elektronické a akustické nástroje, ktoré predstavujú prístupný a priateľský digitálny svet Svet sa mení, mení sa aj UPC: „Nová vízia je výsledkom zmien, ktorými spoločnosť UPC prechádza v uplynulých rokoch ako na medzinárodnej scéne, tak aj na Slovensku“, hovorí Martin Maťašeje, generálny riaditeľ UPC a dodáva: „Táto zmena značky (rebranding) však nespočíva len v zmene loga, predstavuje predovšetkým nový spôsob nášho fungovania. Svet sa mení veľmi rýchlo a nové technológie poskytujú nielen stále väčší výber a nové možnosti, ale spôsobujú i nárast objemu neprehľadných informácií a ich zložitosť. My chceme do budúcna zbaviť našich zákazníkov práve obáv z komplikovanej modernej technológie. Prostredníctvom jednoduchých riešení a ľudského prístupu chceme pre našich zákazníkov v tomto úžasnom digitálnom svete vytvoriť miesto pre každého, bez ohľadu na jeho znalosti či zručnosti. Aby sme tento cieľ dosiahli, budeme do všetkého čo robíme vnášať jednoduchosť a ľudský dotyk,“ dodal Martin Maťašeje. Nové, jednoduchšie a cenovo výhodnejšie služby internetu: Spoločnosť UPC chce znížiť bariéru v prístupe k digitálnym službám pomocou nových a ľahko použiteľných služieb a produktov. S týmto cieľom zjednodušuje portfólio služieb internetu chello a to zo súčasných 7 služieb (chello free, easy, light, classic, extreme, professional a platinum) na 3 služby s ľahko zapamätateľným názvom: chello small, chello medium a chello large. Internet chello je šírený po unikátnej hybridnej opto-koaxiálnej sieti pri využití špičkových zariadení Cisco, a v súčasnosti dostupný pre takmer 300 000 domácností v 11 mestách Slovenska. chello small - internet na dosah ruky za cenu mesačného paušálu len 450 Sk - rýchlosť až do 2048/256 kb/s - 1 verejná IP adresa - žiadne limity na počet pripojených PC - 25 MB pre domovskú stránku - 1 adresa el. pošty s 5 aliasmi - 10 MB priestor pre mailbox chello medium - platinová stredná cesta za cenu mesačného paušálu len 650 Sk - rýchlosť až do 10/1 Mb/s - 3 verejné IP adresy - žiadne limity na počet pripojených PC - 50 MB pre domovskú stránku - 5 adries el. pošty s 5x5 aliasmi - 5x20 MB priestor pre mailbox chello largenesurfujte, lietajte, za cenu mesačného paušálu len 950 Sk - rýchlosť až do 20/2 Mb/s - 3 verejné IP adresy - žiadne limity na počet pripojených PC - 50 MB pre domovskú stránku - 5 adries el. pošty s 5x5 aliasmi - 5x20 MB priestor mailbox Samozrejmosťou pre užívateľov internetu chello je antispamová a antivírusová ochrana poštovej schránky. Užívatelia chello small a chello medium môžu využiť taktiež službu zdvojnásobnený upload. Táto služba umožňuje zdvojnásobiť rýchlosť odosielaných dát oproti štandardne ponúkanej rýchlosti uploadu. Akcia chello S, M, L (Small, Medium, Large) platí do 31. marca tohto roku. Doterajšie služby chello ostávajú v platnosti naďalej, do konca viazanosti ich užívateľov. V praxi to znamená, že napr. užívateľ chello easy vo viazanosti môže prejsť na ktorúkoľvek z nových služieb chello po uplynutí svojej doby viazanosti. Digitálna televízia s takmer 80 programami za cenu káblovej TV Spoločnosť UPC uviedla vlani digitálnu káblovú televíziu. Pod názvom UPC Digital táto služba ponúka takmer 80 TV programov, z toho asi 40 v slovenskom a/alebo českom jazyku, elektronického sprievodcu programom a ďalšie výhody digitálnej TV. Zákazník má na zriadenie UPC Digital minimálne náklady, set top box mu je zapožičaný za 0 Sk, a inštalácia stojí len 1 Sk. UPC Digital tak predstavuje nielen ľahko ovládateľnú, ale aj cenovo prijateľnú službu digitálnej televízie. Dnes sa však UPC Digital stáva cenovo ešte dostupnejším a to za nasledovných podmienok: UPC Digital za cenu analógovej káblovej televízie + 1 Sk navyše (479 Sk + 1 Sk = 480 Sk) Cena 480 Sk za UPC Digital Basic platí počas 12 mesiacov pri viazanosti na 24 mesiacov Cena UPC Digital Entry už od 342 Sk bez ohľadu na viazanosť Spoločnosť UPC v najbližšej dobe plánuje uviesť nové a progresívne technológie a produkty, napríklad možnosť nahrávania programov na hard-disk (DVR), či distribúciu programov vo vysokom rozlíšení obrazu (HDTV), v ktorom UPC momentálne testuje dva programy, National Geographic HD a Nonstop Kino HD. Vyššia kvalita starostlivosti o zákazníkov Spoločnosť UPC neustále skvalitňuje svoje služby a mnohé zmeny, ktoré možno navonok nie sú viditeľné, už priniesli mnohé zlepšenia. Spoločnosť UPC uľahčuje zákazníkom život nielen prostredníctvom svojich produktov a služieb, ale taktiež priamo na zákazníckych strediskách. Súčasní či potenciálni zákazníci si môžu v niektorých strediskách digitálne produkty a služby sami vyskúšať, pričom im ochotne pomôže personál, ktorý im poradí zorientovať sa v digitálnom svete a ukáže im nové, ľahko použiteľné digitálne služby UPC takou formou, ktorá je zrozumiteľná jednoducho pre každého. Spoločnosť UPC taktiež realizovala viacero zlepšení v procesoch spojených so zákazníckou starostlivosťou a tu sú niektoré výsledky: Čas od objednania služieb UPC po inštaláciu je najkratšia spomedzi všetkých firiem na trhu – v roku 2007 to bolo v priemere 3 dni. Zrušili sme limity na počet PC pripojených na internetovú službu chello – teraz si každý užívateľ chello môže pripojiť všetky počítače, ktoré v domácnosti používa. Každý užívateľ nových služieb internetu chello získava 1 až 3 verejné IP adresy – užívateľ chello medium získava v cene len 650 Sk až 3 verejné IP adresy. Spoločenská zodpovednosť Spoločnosť UPC taktiež skvalitňuje svoj občiansky prístup tým, že digitálnu službu vníma ako skutočnú sociálnu záležitosť. Digitálne služby nie sú len o prístupe k digitálnym technológiám, ale takisto o zručnosti a schopnosti využívať tieto služby bezpečne a efektívne, ako aj o možnostiach, ktoré prinášajú jednotlivcom i spoločnosti ako celku. Výsledkom tejto filozofie je vznik nového programu komunitných investícií nazvaný ‘IN’ the community. Náš program ‘IN’ spočíva v tom, že ľudia sú do digitálneho sveta „vťahovaní“ prostredníctvom rozširovania prístupu, zlepšovania zručností a vytvárania nových príležitostí. Spoločnosť UPC napríklad podporuje zlepšovanie zručností súvisiacich s bezpečnosťou internetu v spolupráci s Insafe, organizáciou sponzorovanou Európskou komisiou. Spoločnosť UPC nezabúda ani na spoločenskú zodpovednosť na lokálnej úrovni. Výsledkom je projekt rekonštrukcie detských ihrísk – v tomto roku bude spoločnosť UPC v tomto programe pokračovať a plánuje zrekonštruovať 5 detských ihrísk. Pripravuje taktiež nové programy zamerané na zvýšenie internetovej gramotnosti pre najmladších aj najstarších. UPC Broadband Slovakia, s.r.o. UPC Broadband Slovakia, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie (digitálnej, analógovej a satelitnej), širokopásmového vysokorýchlostného internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom, služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband. O UPC Broadband UPC Broadband je európska divízia spoločnosti Liberty Global, Inc. vedúceho svetového medzinárodného prevádzkovateľa káblovej televízie. UPC ponúka televízne internetové a hlasové služby približne 10 miliónom zákazníkov v 10 európskych krajinách. Víziou spoločnosti je sprístupniť úžasný, niekedy však komplikovaný digitálny svet jednoducho pre každého. UPC zamestnáva v Európe takmer 15 000 pracovníkov usilujúcich sa o to, aby do služieb poskytovaných spoločnosťami UPC vnášali jednoduchý a osobnostný ľudský prístup. O Liberty Global Liberty Global je vedúca medzinárodná spoločnosť prevádzkujúca služby prostredníctvom káblových sietí vrátane pokročilých obrazových a hlasových služieb a prístupu na internet, čím sprístupňuje svojim zákazníkom svet informácií, komunikácie a zábavy. K 31.10.2007 Liberty Global prevádzkovala najmodernejšie širokopásmové komunikačné siete, ktoré slúžili približne 16 miliónom zákazníkov v 17 krajinách predovšetkým v Európe, Japonsku, Chile a Austrálii. Aktivity Liberty Global taktiež zahrnujú významné mediálne a programové činnosti, ako je Jupiter TV v Japonsku a Chellomedia v Európe. Poznámka pre médiá: V prípade záujmu o nové logo, vizuály či znelku UPC, ako aj ostatné informácie, prosím kontaktujte: Jaroslav Kolár UPC Broadband Slovakia hovorca e-mail: jkolar@upc.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Na falošný občiansky chcel vybrať 250 000 eur
<< predchádzajúci článok
Na Slovensku zadržali jedného z najhľadanejších maďarských zločincov