Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

26. januára 2014

Vstup O2 oživil mobilný trh na Slovensku



V závere minulého roka po šesťročných komerčných aktivitách zaevidovala spoločnosť Telefónica Slovakia pôsobiaca pod značkou O2 1,5 milióna zákazníkov. Od svojho ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 26. januára (TASR) - V závere minulého roka po šesťročných komerčných aktivitách zaevidovala spoločnosť Telefónica Slovakia pôsobiaca pod značkou O2 1,5 milióna zákazníkov. Od svojho vstupu na slovenský mobilný trh neustále mení pravidlá domáceho telekomunikačného trhu. Hlavnými princípmi telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť.


Pre všetkých zákazníkov zrušili viazanosť, ako prvý mobilný operátor priniesol dáta na predplatenej karte, umožňuje klientom bezplatnú automatickú prenositeľnosť čísla, pričom od začiatku prenositeľnosti využilo túto možnosť približne 600.000 zákazníkov. Vďaka permanentnému tlaku O2 na konkurenciu sa podarilo skrátiť dobu prenositeľnosti na Slovensku z 25 dní na 5 dní. Svojou 3G sieťou pokrýva viac ako 56 % populácie Slovenska.

O2 je medzi veľkými firmami najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov štúdie Best Employers Slovensko, ktorú realizovala spoločnosť Aon Hewitt. Do projektu sa vlani prihlásilo 41 firiem.

Skupina Telefónica, ktorá vlastnila 70,8 % podiel Telefónica Czech Republic sa dohodla na predaji 65,9 % tohto kapitálu českej investičnej skupine PPF. Kúpa sa dotýka aj spoločnosti Telefónica Slovakia, kedže je dcérou českého operátora.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
4G sieť znamená novú prelomovú éru v mobilnej komunikácii
<< predchádzajúci článok
M. Lajčák: Dôveryhodnosť V. Janukoviča výrazne utrpela, klamal EÚ

Vstup O2 oživil mobilný trh na Slovensku - diskusné fórum čitateľov

Konkurencia ešte nie je ochranou spotrebiteľa3.5. 19:53:18