Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

19. júna 2015

Arriva Nitra zriadila pre cestujúcich jednotnú infolinku



Ilustračné foto autobusovej stanice v Nitre.



Zdieľať
Ilustračné foto autobusovej stanice v Nitre. Foto: TASR/Henrich Mišovič
Nitra 19. júna (TASR) – Cestujúcim v nitrianskej mestskej hromadnej doprave i v ďalších typoch dopráv, ktoré zabezpečuje spoločnosť Arriva Nitra, slúži od začiatku tohto mesiaca nová infolinka. Cestujúci prostredníctvom nej získajú informácie o cestovných poriadkoch či aktuálnych obmedzeniach v doprave. Operátorky zároveň pomôžu cestujúcim aj pri riešení ďalších problémov, napríklad pri hľadaní zabudnutej veci v dopravnom prostriedku, informoval Vladimír Šimko z uvedenej spoločnosti.


Hlavnou výhodou novej infolinky je jednotné telefónne číslo 0915733733 na všetky typy dopráv. "To je rozdiel oproti minulosti, keď cestujúci museli kontaktovať priamo príslušné prevádzky na rôznych telefonických linkách," skonštatoval Šimko. Číslo bude dostupné aj v časoch mimo bežnej pracovnej doby dispečingov či obchodných miest, a to vrátane sobôt a nedieľ. Zákaznícku linku môže cestujúca verejnosť využívať v pracovných dňoch od 8.00 do 20. hodiny a počas víkendov od 9.00 do 20. hodiny.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Predseda Matice Slovenskej Marián Tkáč: Kvóty problém nevyriešia
<< predchádzajúci článok
Prípad havárie spoločnosti Germanwings budú vyšetrovať tri sudkyne